Ako želite ubrzati interakciju sa sugovornikom, koristite upitne fraze. Primjer upitnih fraza:
- Ukoliko isporučimo robu do petka, nećete otkazati narudžbu, je l' tako?
- Možemo vam poslati zamjenski uređaj, da li je to uredu?
- Dogovorili smo da ćete platiti do kraja mjeseca, je l' tako?
- Cijena za paket proizvoda je 5.000 EUR, slažete se?
Ako klijent uporno odbija ponuđene opcije, koristite pitanja kojima ćete od njega dobiti rješenje. Primjer pitanja:

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu