Pravila za davanje kritike zaposleniku

Autor: Poslovni.hr , 05. prosinac 2017. u 09:23
Foto: Fotolia

Povratna informacija ili konstruktivna kritika jedan je od alata kojima uspješni manageri upravljaju zaposlenicima.

Pripazite. Kritika može biti konstruktivna odnosno korisna ili destruktivna odnosno štetna. 

Kritika je konstruktivna kada njome postižemo neki cilj, kada postižemo željenu promjenu u ponašanju druge osobe kojoj je kritika upućena. S druge strane destruktivna kritika ne dovodi do promjene ponašanja već kod druge strane provocira ljutnju, distanciranost, konflikt, otpor i izbegavajuće ponašanje. 

Ako želite utjecati na druge, tako da oni promjene ponašanja koja vam neodgovaraju ili čak smetaju, primjenite konstruktivni stil kritike. 

10 pravila za davanje konstruktivne kritike:
1) hvali pred svima, kudi u četiri oka
2) daj povratnu informaciju čim prije
3) ne sjećaj se starih pogrešaka („Ti nikad…”)
4) ne budi općenit, nego konkretan
5) nikada ne kritiziraj osobu (ad hominem), nego ponašanje
6) kritiziraj samo ako imaš uspješnog iskustva
7) sačuvaj dostojanstvo osobe koju kritiziraš
8) objasni negativne posljedice ako se pogreška ponavlja
9) obavezno dogovorite kako će ubuduće izbjeći pogrešku
10) postavi konkretne ciljeve (što će nastaviti raditi, što će drugačije raditi, što će prestati raditi)

Poslovni dnevnik organizira 13. prosinca 2017. jednodnevni seminar na kojemu ćemo naučiti kako davati konstruktivnu kritiku i upravljati radnim učinkom zaposlenika.

U tijeku su lastminute prijave uz 50% popusta!

Pročitajte više o seminaru OVDJE.

Koje teme možete očekivati i što ćemo naučiti:

  • upravljanje radnim učinkom zaposlenika
  • koja je veza između strategije poduzeća i ciljeva koje postavljate zaposlenicima
  • kako kvalitetno postaviti ciljeve zaposlenicima i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju
  • što je kompetencija i koji standardi trebaju postojati
  • nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika
  • kako dati i kako primiti povratnu informaciju zaposlenicima
  • kako voditi evaluacijske razgovore
  • materijalna i nematerijalna nagrada i motivacija
  • koje kompetencije treba imati rukovoditelj za uspješno upravljanje zaposlenicima
  • trendovi u upravljanju radnim učinkom, kako to rade uspješni manageri, voditelji, direktori

Predavačice: Ivana Zvrko magistra edukacije i Hana Dužević je magistra psihologije i edukacije psihologije.

Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.

 

 

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Komentirajte prvi

New Report

Close