Izdvojili se i sada su hit: Postaju samoodrživ biznis, s klijentima od Europe do SAD-a i Australije

Autor: Darko Bičak , 09. svibanj 2022. u 10:30
Foto: pd

Domaća aplikacija za razvoj korporativne kulture u finalu nagrade za startup i osnivača godine.

Hrvatska aplikacija za unapređenje angažirane korporativne kulture, Jenz, nastala izdvajanjem iz agencije Q, ovog mjeseca slavi godinu dana postojanja kao kompanija te već za drugu poslovnu godinu očekuju profitabilnost i samoodrživost u poslovanju. I uz sve ostvarene ciljeve i uspješne rezultate, kako sami navode, kao šlag im je došla i vijest da su ušli u finale za osvajanje regionalne nagrade za startup godine i za osnivača godine.

Koriste banke, mediji, IT…

Marko Kučić, suosnivač i izvršni direktor Jenza, pojašnjava da je Central European Startup Awards (CESA) dio Globalnog Startup natjecanja koje je najveće neovisno natjecanje startup ekosustava.

”Već osam godina ovo regionalno natjecanje povezuje 18 država. Godine 2019. primljeno je više od 5500 nominacija, a biti u top 28 smatramo odličnim uspjehom. Zaista je čast biti izabran i ući među top finaliste, što nas samim tim motivira da još više napredujemo i da pokažemo puni potencijal našeg startupa. Pobjednici ovog natjecanja natječu se i na globalnoj razini što otvara vrata tome da aplikacija i jedan mladi hrvatski startup zasija među najboljima, ne samo Europe već i svijeta”, kaže Kučić te dodaje da je Jenz napravio veliki iskorak od svog osnutka.

”U samo 365 dana broj korisnika povećali smo za gotovo šest puta. Broj klijenata narastao je, ne samo na razini Hrvatske, već i diljem Europe, ali i na tržištu SAD-a i Australije. U prvoj godini probiti se na takva tržišta zaista je velik uspjeh. Ako na sve to dodamo da smo već početkom drugog kvartala ove godine došli do ‘breakeven’ točke, dobrim vijestima nema kraja”, navodi Kučić. Najbolji pokazatelj rada svake kompanije pa tako i Jenza, su poslovni rezultati i klijenti. I u ovoj tvrtki su svjesni da je teško pokrenuti biznis, u koji su kroz agenciju Q i partnere uložili oko milijun dolara, koji brzo raste bez prvih referenci i prvih klijenata.

”Zahvalni smo da su nas među prvima prepoznale kompanije poput RBA, PBZ-a, OTP-a, Croatia osiguranja, M starta, Orbica, King ICT-ja, Zubak Grupe, Atlantic Grupe, Adria Media, 24 sata, Terme Sveti Martin i mnoge druge. Anonimne ankete provedene među korisnicima pokazuju kako više od 94 posto zaposlenika smatra da uz Jenz bolje poznaju svoje kolege, a 77 posto njih smatra kako je implementacijom Jenza kompanija transparentnija. Jenz utječe na angažman zaposlenika te na njihovu produktivnost, što potvrđuje podatak da u nekim kompanijama čak 67 posto zaposlenika smatra da je produktivnije otkad je Jenz implementiran”, navodi izvršni direktor Jenza Marko Kučić.

I službeni i zabavni sadržaj

Zagrebačka softverska tvrtka Q agency je 2020. godine, usred Covid lockdowna, nakon 10.000 sati, 24 mjeseca ustrajnog rada i 300.000 eura investicije, svojim zaposlenicima predstavila mobilnu aplikaciju Jenz, zatvorenu društvenu mrežu na kojoj zaposlenici tvrtki mogu objavljivati službeni i zabavni sadržaj te se bolje povezati.

”Kako je broj zaposlenih u agenciji rastao i brzo se širio, željeli smo poboljšati komunikaciju i osnažiti kulturu unutar i među timovima. Jenz je aplikacija koja kombinira nekoliko alata za komunikaciju i feedback. Na prvu izgleda kao Instagram, prepun fotografija i videa. Osim live feeda koji mu je najdinamičniji dio, Jenz ima osam značajki i sadrži kalendar svih aktivnosti u tvrtki, anonimne ankete, dijeljenje Kudosa, anonimnog prikupljanja feedbacka putem Shoutboxa i profile zaposlenika s kontakt informacijom, slikom te kratkim opisom te osobe i njene funkciji u firmi”, objasnili su iz Q-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close