Natkrile su Rimčev superbolid, ‘ugostile’ svjetski popularnog tenora Andreu Bocellija, ‘nastupaju’ na raznim festivalima, postaju hit i kao svojevrsna zaštita od korone, a mogu biti i luksuzni smještaj za turiste. Oni koji su ih razvili i proizvode upravo se i ‘kunu u kupole’.
To su Marko Matošić i Jakša Borić, zagrebački ‘frendovi’, suosnivači (Matošić je i direktor) tvrtke Kupole – bolje od šatora d.o.o., jedine u Hrvatskoj za proizvodnju, najam i prodaju geodetskih kupola. Kuglaste ‘tvorevine’, konstrukcije od čeličnih ili drvenih dijelova natkrivene tekstilnim ili plastičnim pokrovom, služe za prezentaciju sadržaja i proizvoda, svod pozornice…
Matošić i Borić počeli su se kupolama baviti potaknuti gospodarskom krizom 2008., prisiljeni okrenuti se drugim poslovima (jedan je inače bio među osnivačima kultnog zagrebačkog kluba Močvara, drugi producent), a debitirali su na jednom festivalu na Bundeku, oblikujući drvenu konstrukciju kao scenografiju jednoj izraelskoj plesnoj trupi koja nije mogla dovesti slično sa sobom. Uvjerivši da to ‘drži vodu’, nakon nekoliko godina, kažu, poluhobističkog posla, registrirali su tvrtku koja posluje evo jubilarnih 10.
Dosad su ih napravili tridesetak, još će toliko do kraja ljeta. Posla imaju najviše ovih mjeseci, kao iznajmljivači kupola za brojne događaje na otvorenom, na što im otpada oko 70% posto prometa. Idući ‘peak’ im je sezona oko adventa, isto za evente. Na nedavnom Floraartu na Bundeku u Zagrebu prezentirali su novu kupolu 20, a da im je inovativnost stalna misija govori i činjenica da su napravili model kupole za – turizam.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu