Poduzetna informatičarka radi namještaj za pse

Autor: Lucija Špiljak , 13. listopad 2021. u 22:00
Gabrijela Korica; ideja je nastala kada nije mogla naći krevetić za mopsicu Divu/PD

Brend ima i humanitarnu notu – za svaki komad namještaja doniraju 1000 kuna hrvatskim udrugama za zaštitu životinja.

Gabrijela Korica, promotorica primjene tehnologija strojnog učenja u zdravstvenoj skrbi u tvrtki Microsoft Hrvatska, nedavno je pokrenula brend luksuznog namještaja za kućne ljubimce pod nazivom Gambarossa.

Prošle je godine sa svojom sestrom Petrom lansirala prvu knjigu za djecu o umjetnoj inteligenciji na engleskom jeziku, a Gambarossa je najnoviji poduhvat poduzetne IT-jevke.

Kada za rođendan svoje 11-godišnje mopsice Dive nije, kaže, mogla naći idealan krevetić, započeo je spontano proces skiciranja i dizajniranja kreveta za njezinu mezimicu.

“Kroz te je skice proizašlo da bi to bio kompleksniji, veći krevet, te sam kroz istraživanje brendova zaključila da bih mogla probati ponuditi nešto novo, uživati u tom procesu i pomoći drugima.

Dosta kratko sam razmišljala o projektu, pokazala sam skicu i ideju dečku koji je imao vjere u mene i odlučio moju viziju pretvoriti u stvarnost. Ja sam samo dizajner ideje, a on se pobrinuo o svemu, otvorio firmu i ideju pretvorio u stvarnost”, priča nam Korica.

Brend ima i humanitarnu notu – za svaki komad namještaja doniraju 1000 kuna hrvatskim udrugama za zaštitu životinja, a financiraju trenutno više pasa, od smještaja, hrane do veterinarskih troškova.

Premda je tržište luksuznog namještaja za pse u Hrvatskoj nešto manje, naša sugovornica kaže kako vlasnici diljem svijeta žele izdvojiti određenu svotu za svoje ljubimce.

“To uključuje i luksuzne stvari, tako da je naša online trgovina gambarossa.shop otvorena za kupce diljem svijeta”, dodaje.

Naziv brenda Gambarossa inače je preinačica prezimena njezine majke, pa odatle i inspiracija. Materijal za izradu nabavlja u Turskoj gdje se namještaj i proizvodi, no kaže kako bi voljela nabavu materijala i izradu namještaja dugoročno preseliti u Hrvatsku.

Želi dalje širiti ponudu, krenuti sa zapošljavanjima, ali i privući što veći broj ljudi koji bi podržali njezin brend Gambarossa kako bi, između ostalog, tako pomogli i drugim životinjama.

“Postoji veliki interes kupaca, većinom iz drugih država, ali nas svakako veseli što su dali povjerenje jednom novom hrvatskom brendu te tako podupiremo i hrvatsko gospodarstvo”, zaključuje Korica.

Komentirajte prvi

New Report

Close