Osiguravatelji, banke, telekomi i državne tvrtke otkrivaju draž neometanog 3D reklamiranja

Autor: Suzana Varošanec , 27. listopad 2019. u 08:30
Juraj Kolovrat

Zagrebački Holo Lab proširio listu korisnika svoje jedinstvene tehnologije oglašavanja.

Put od ideje, preko realizacije do prodaje je dug – najčešća je poduzetnička teza koja se potvrđuje i na projektu hrvatske brzorastuće startup agencije Holo Lab, prepoznatljive po 3D hologamima, jedinstvenoj tehnologiji koja na drugačiji način prezentira proizvod ili uslugu. Ti se oglasi vrte od svibnja u već više od sto lokala, barova i restorana diljem zemlje kroz kanal HoReCa, dok je sljedeća razvojna faza usmjerena na jačanje prodaje, uključujući širenje u sklopu istog kanala na domaćem tržištu te u Sloveniji i Srbiji, ali i iskorak izvan HoReCa, kako stoje stvari prvenstveno kroz maloprodajne lance, kao i ljekarne. 

Holo Lab vode idejni zatečnici projekta Juraj Kolovrat (dolazi iz retaila) te Zeno Štok, koji je ranije radio u industriji pića. U projekt je dosad uloženo 5 milijuna kuna, s tim da su suosnivači 49% tvrtke prepustili drugim investitorima, jer su financijski podržali cijelu priču. Do kraja 2019., dakle u prvih 7 mjeseci, Holo Labov prihod očekuje se na razini od oko milijun kuna, za što Kolovrat ističe da je vrhunski rezultat. "Prihod je impresivan, a vidjet ćemo što će biti dogodine. Svakako očekujemo da će to biti lijepa hrvatska priča o uspjehu, a zaokružit će se za otprilike godinu dana", kaže Kolovrat.   

Iskorak u Sloveniju i Srbiju
Tvrtka planira do kraja godine proširenje obuhvata oglašivačkih mjesta kroz HoReCa. Target su lokali u Dalmaciji, primjerice oni u Šibeniku, ali i još uvijek njihovim proizvodom nepokriveni dio 'in' kafića i restorana u Zagrebu. Veliki potencijal na tržištu digitalnog oglašavanja u spoju s prednostima njihova po mnogo čemu jedinstvenog proizvoda zbog plasmana kroz tako snažni kanal, očituje se u privlačenju brojnih velikih oglašivača. Krenuli su od oglašivača iz industrije pića, imajući u vidu da će oni prvi prepoznati projekt. Tako su u početnoj fazi privukli velike: Jamnicu, Juicy, Jägermaister, Coca Colu, Badel i  Marasku, koji su prepoznali da tako mogu pokazati novitete te podsjetiti potrošače na ostale proizvode. 

"Na jedan drugačiji način prikazali smo njihove proizvode, s naglaskom na omogućavanje povratne informacije oglašivačima o analitici. To znači koliko je pogleda bilo upućeno prema uređaju, zatim po rodnim i dobnim skupinama, ukratko informirajući ih o tome koliko je njihova oglašivačka kreacija potrošačima zanimljiva. Analitika je prava snaga našeg proizvoda", ističe naš sugovornik.  Vrlo brzo, kaže, priključila se HGK, koja je s oglasom "Kupujmo hrvatsko", sa srcem u 3D varijanti, bila dosta dobro primijećena te je izazvala velike simpatije potrošača. Priključili su se i drugi, primjerice Red Bull, no tome nije kraj, jer interes sve više pokazuju oglašivači koji dolaze iz financijske industrije.   

 

Kolovrat

U prvih 7 mjeseci rada očekujemo prihod od oko milijun kuna, što smatramo vrhunskim rezultatom.

"Prezentirali smo im prednosti novog kanala, posebice za ciljnu skupinu kojoj svi žele prenijeti poruku, a to su ljudi između 18 i 55 godina, ovisno od lokala do lokala", nastavlja Kolovrat. Od bankarskih inovativnih proizvoda oglašavaju Keks pay aplikaciju (brzi prijenos novca) Erste banke. Usto, s drugim bankama još su u tijeku pregovori, a za studeni dogovorena je kampanja jedne velike hrvatske banke. S osigurateljskog tržišta dolazi im prvi klijent – Triglav, sponzor hrvatske košarkaške reprezentacije. Suradnja se nakon Iskona nastavila s Tele2, HT-om te A1. Holo Lab je ostvario suradnju i s prvim dvjema državnim tvrtkama. To je Hrvatska pošta, u sklopu čije digitalizacije od svibnja provomiraju uslugu Žuti klik – besplatnu internetsku dostavu, a uskoro kreće i oglašavanje novog proizvoda Hrvatske lutrije.

"Želimo još i klijente iz autoindustrije, kako bismo prikazali razne marke. Zasad smo to učinili s jednim modelom Peugeota. Generalno, cilj nam je zatvoriti HoReCa kanal s 200 lokala tako da budemo na svim top lokacijama. Razmišljamo i o širenju novih kanala, gdje bismo klijentima omogućili oglašavanje u sklopu maloprodajanih lanaca pa čak i ljekarni, odnosno koncept je pogodan za sve specijalizirane lokacije gdje je velika frenkvencija ljudi. U planu za 2020. pripremamo i izlazak na tržište Srbije i Slovenije u sklopu HoReCe", najavljuje Kolovrat  IT dio uređaja osmislila je hrvatska IT tvrtka Hoteza, koja je ideju tehnološki razradila te isporučila sve komponente. S Hotezom Holo Lab ima namjeru i dalje surađivati.

Urađaje je postavila, i to tvrde savršeno, građevinska tvrtka Kvam, a sam kanal oglašavanja u spoju s uređajem prvi put su u realizaciji vidjeli njegovi proizvođači. Posrijedi je Hypervsn, tvrtka s tvornicom u Irskoj te prodajom u Velikoj Britaniji, poznata po tehnologiji kojom se omogućava pretvaranje 3D animacije – videa ili grafike – u hologram koji zadržava efekt 3D-a, neovisno o kutu gledanja. Nisu očekivali da će navedeni spoj netko napraviti, posebice ne onaj tko dolazi iz male zemlje poput Hrvatske, ističe naš sugovornik, pa je stoga prepoznata win-win situacija upravo kroz povezivanje uređaja visoke tehnologije, kreiranog s hrvatskom pameti, s distibutivnim lancem kakav je HoReCa, u kojem se rado kreću potrošači. 

Zadivili Irce
Kao jedinstveni poslovni model Holo Lab je prepoznat u svjetskim razmjerima, što je dovelo do poslovne ponude Hypervsna. Nakon početnog uspjeha u realizaciji projekta, koja je u mnogim dimenzijama Irce zadivila – primjerice nigdje u svijetu u njihov uređaj nije bio postavljen analitički dio, jako bitan oglašivačima, Hypervsn je ponudio novu suradnju. Tako će Holo Lab postati ekskluzivni distributer Hypervsna za područje bivše Jugoslavije pa Kolovrat poručuje:  "Nastavit ćemo na inovativan i zanimljiv način prenositi potrošačima poruke brendova kroz oglase koji ne ometaju, već zabavljaju, privlače pažnju potrošača i intrigiraju!" 

Komentirajte prvi

New Report

Close