Škrlet se po svojim organoleptičkim karakteristikama svakako može smatrati ljetnim vinom. Janko Kezele, predsjednik Udruge škrlet Moslavina objašnjava kako su tipični škrleti nježna vina ugodne voćno-cvjetne arome s umjerenom svježinom, mekanom kiselinom, nižim alkoholima te vrlo dopadljivi i pitki. "Vinoljupci su prepoznali potencijale škrleta te je, u skladu s tim, potražnja najveća u kasno proljeće i ljeto", pohvalio se Kezele.
Udruga škrlet Moslavina trenutačno okuplja osam najpoznatijih moslavačkih vinara koji su se udružili 2016. godine kako bi radili na očuvanje autohtone sorte škrlet i njenom brendiranju. "Uvjereni smo kako ćemo kroz brendiranje škrleta ostvariti bolju poziciju ove sorte na vinskom tržištu te također povećati vidljivost naše regije Moslavine što je osnovni preduvjet za razvoj turizma. Svjesni smo da su potencijali jedne autohtone sorte grožđa puno veći od samog vina koje se od nje proizvodi. Moslavina je zelena, brežuljkasta i obiluje raznim prirodnim i kulturnim ljepotama, ali je, kao i naš škrlet, dosta nepoznata na nacionalnoj razini. Uvjereni smo da kroz brendiranje škrleta možemo puno učiniti da se probudi interes za regiju iz koje dolazi", istaknuo je Kezele.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu