Zagrebački frizer i poduzetnik nezaustavljivo se širi: Od brenda ekstenzija do gala salona na 170 kvadrata

Autor: Darko Bičak , 23. prosinac 2022. u 07:00
Nakon devet mjeseci uređenja Zagreb je dobio salon koji može uz bok onima iz svjetskih metropola/PD

Poslovna vizija Zvonimira Franića širi se i na regiju ekskluzivnom distribucijom Monpurea u čak sedam zemalja.

Poduzetnik Zvonimir Franić u Hrvatskoj je predvodnik trendova kad je u pitanju njega i stiliziranje kose, a da ga se može svrstati u uspješne poduzetnike mlađe generacije nedavno je dokazao i poslovni potez kada je svoj salon preselio na novu lokaciju, na čak 170 kvadrata.

Salon je to čije uređenje može stati uz bok salonima svjetskih metropola. Međutim, Zvonimirova poslovna vizija, što se diče diferencijacije u poslovanju, ide dalje.

Nakon što je prošle godine pokrenuo vlastiti brend ekstenzija Hair by Franić, Zvonimir je sada sa svojim salonom postao ekskluzivan distributer za Monpure brend za Hrvatsku i za čak sedam zemalja regije (Srbija, Bosna i Hercegovina, Slovenija, Makedonija, Crna Gora, Kosovo i Albanija).

“Više od deset godina, svakodnevnim radom u salonu imao sam prilike isprobati mnoštvo proizvoda za njegu kose. U želji da svojim klijentima ponudim samo najbolje, odlučio sam krenuti korak dalje.

Nakon lani pokrenutog brenda Hair by Franic mladi zagrebački poduzetnik načinio je korak dalje

Postavio sam si cilj da klijentima želim ponuditi i omogućiti isključivo visokokvalitetne, nišne brendove koji će promijeniti način na koji se njegujemo, a rezultati nakon korištenja govorit će sami za sebe. U mnoštvu proizvoda i brendova koji se danas nude na tržištu, onaj koji se posebno istaknuo svojim clean, izrazito koncentriranim, biljnim formulama, te me osobno oduševio, bio je Monpure”, rekao je Zvonimir.

Iako je novi brend na tržištu, kako pojašnjava sam Franić, Monpure je napravio revoluciju u njezi kose, stavljajući zdravlje vlasišta na prvo mjesto. U samo tri godine, od kada je brend predstavio svoje proizvode, osvojio je više od 35 nagrada u svijetu, što je dokaz učinkovitosti i posebnosti samog brenda.

“Neizmjerno sam sretan i ponosan što sam dobio priliku postati ekskluzivan distributer za Monpure za cijelo područje ove regije (Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Slovenija, Makedonija, Crna Gora, Kosovo i Albanija). U salonu ćemo uskoro predstaviti cijelu Monpure liniju, od kojih bi posebno istaknuo njihov bestseller proizvod Follicle Boost Hair Density Serum koji smanjuje ispadanje kose, potiče i ubrzava rast zdrave, sjajne i čvrste kose”, naglašava Zvonimir.

Izazovno je biti inovativan
Na pitanje koliko je izazovno razvijati takav vrhunski modni projekt na relativno malom hrvatskom tržištu, Franić naglašava da ponekad manje tržište ima svoje prednosti jer zahtijeva manje sredstava i analitičkih alata da bi se napravilo istraživanje za određeni segment poslovanja.

“Izazovno je biti inovativan na svakom slobodnom tržištu, posebice danas kada je baš sve globalno dostupno. Važno je biti znatiželjan i baviti se kako aktualnim, tako i budućim, razvojnim segmentima neke industrije. Stalno istraživanje novih proizvoda i usavršavanje tehnika spadaju u moju redovnu poslovnu rutinu”, ističe zagrebački frizer.

Htjeli smo da većina stolarije, ogledala, recepcija bude hrvatski proizvod/PD

Dodaje da je teško procjenjivati koliko je kompleksno, ili pak poticajno, takve projekte razlikovati u odnosu na neke globalne društvene i modne meke poput Milana, Pariza i Londona jer je neusporedivo. No, vjeruje da je pristup poslu isti. Treba se imati jasna vizija.

“Kao poduzetnik, osim držati svoje poslovanje urednim, dužan sam odgovorno i kontinuirano planirati. Držim potrebnim baviti se analitikom i izradom financijskih projekcija, kako za zasebne projekte, tako i za cjelokupno poslovanje. Konkretno za projekt novog salona, plan i financijski okviri bili su spremni već prije odabira lokacije.

U samoj realizaciji naravno da je bilo odstupanja, posebice radi aktualne inflacije, no to je postotak koji se također uračunava u poslovni plan. Danas su nam dostupne razne linije poslovnog financiranja, tako da za dobro pripremljene i zanimljive projekte zasigurno ima dovoljno opcija koje će im pomoći da zažive”, govori o svojem poslovnom modelu Zvonimir Franić.

Koordinacija arhitekata
Za samu realizaciju projekta trebalo mu je oko devet mjeseci, a najveći izazov je definitivno bio završiti sve u roku u kojem su to zamislili.

”Htjeli smo da većina stolarije, ogledala, recepcija bude hrvatski proizvod pa je samim time trajalo duže nego da smo naručivali gotove stvari iz tvornica. No, uz savršenu koordinaciju naših arhitekata sve smo stigli”, zaključuje ovaj zagrebački poduzetnik.

Komentirajte prvi

New Report

Close