Domaći dizajnerski koncept brend Mojati predstavio je novu ljetnu kolekciju inspiriranu s osam hrvatskih otoka pod nazivom „Život uzme, Mojati vrati“.
Nakon što su domaću publiku osvojili narukvicama u obliku licitarskog srca i unikatnim proizvodima s motivom Zagrebačke katedrale, kreativni trio iza brenda Mojati je za ovogodišnju ljetnu sezonu pripremio različite modele ručno rađenih končanih narukvica s privjeskom te majica kratkih rukava i sweatshirte koji sadrže baršunaste motive i oblik otoka Hvara, Brača, Murtera, Korčule, Zlarina, Galešnjaka, Lokruma i Visa, jednih od najpopularnijih ljetnih destinacija.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu