FOTO: Nova kolekcija koja čuva ljetne uspomene s Jadrana – Život uzme, Mojati vrati

Autor: Marta Duić , 08. kolovoz 2021. u 09:00
Sweatshirt s logom otoka u boji koja ga simbolizira/PD

Brend Mojati predstavio ručno rađene narukvice i majice s motivima hrvatskih otoka.

Domaći dizajnerski koncept brend Mojati predstavio je novu ljetnu kolekciju inspiriranu s osam hrvatskih otoka pod nazivom „Život uzme, Mojati vrati“.

Nakon što su domaću publiku osvojili narukvicama u obliku licitarskog srca i unikatnim proizvodima s motivom Zagrebačke katedrale, kreativni trio iza brenda Mojati je za ovogodišnju ljetnu sezonu pripremio različite modele ručno rađenih končanih narukvica s privjeskom te majica kratkih rukava i sweatshirte koji sadrže baršunaste motive i oblik otoka Hvara, Brača, Murtera, Korčule, Zlarina, Galešnjaka, Lokruma i Visa, jednih od najpopularnijih ljetnih destinacija.

Inače, koncept brend Mojati nastao je 2017. godine, kao projekt dvije najbolje prijateljice s čiji je cilj i danas cilj uhvatiti dobre vibracije iz svih krajeva svijeta i pohraniti ih u jednom Mojati proizvodu. Začetnice brenda su studentica arhitekture Jelka Margarita Bogdanić i studentica prava Ira Pećarević.

Počelo sa suvenirima grada Zagreba

˝Poznajemo se još od srednje škole i od tada dijelimo entuzijazam za pretakanje ideja u stvarnost, danas proizvod. Prije dvije godine našem timu pridružio se Karlo Jelić, student dizajna na arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Mojati je nastao prije četiri godine u sklopu natječaja Piece of Zagreb čiji je zadatak bio osmišljavanje modernih suvenira grada Zagreba.

Majica kratkih rukava s oblikom odabranog otoka na prednjoj strani/PD

Na natječaju smo primile posebno priznanje Turističke zajednice grada Zagreba. Nakon natječaja primijetile smo da postoji potražnja za našim proizvodom te smo u vrlo kratkom roku kreirale brend – ime, logo, prvo pakiranje.

Danas je Mojati refleksija Jelke i Ire i naše tzv ‘memories to go’. Mojati proizvodi ovjekovječuju razne bitne događaje, lijepe trenutke, uspomene i omogućuju našim kupcima da ih zauvijek nose uz sebe˝, objašnjavaju Pećarević i Bogdanić.

Danas Mojati predstavlja prepoznati brend na hrvatskom tržištu s vjernom publikom i velikim planovima za budućnost, a ideja im ne nedostaje što pokazuje i najnovija kolekcija.

Kako kažu kreativci koji stoje iza ovog brenda, Jadranska obala je jedna od najposebnijih na svijetu, a kako bi svima ti morski trenutci ostali u sjećanju te kako bi ih baš svatko uvijek mogao ponijeti i nositi da bi uspomene trajale čak i kada ljeto prođe nastala je ova kolekcija.

˝Hrvatska broji 1185 otoka, od kojih je 66 nastanjeno i svaki ima neku svoju posebnu priču. Tako i svaki komad nakita i odjeće iz nove kolekcije predstavlja otok iz kojeg crpi inspiraciju i to na način da odražava ono što je specifično za baš tu destinaciju.

Končane narukvice s privjeskom u obliku otoka Lokrum, Vis i Zlarin/PD

Tako je primjerice za Murter karakteristična tirkizna boja mora, Zlarin je poznat po svojim crvenim koraljima za koje se vjeruje da imaju ljekovita svojstva te simboliziraju ljubav i predanost, a Galešnjak predstavlja otok snova u neodoljivom obliku srca. Ovom kolekcijom Mojati ujedno njeguje i ljepote Hrvatske te promovira njezino prirodno bogatstvo i kulturnu raznolikost˝, kažu Pećarević i Bogdanić.

Kolekciju „Život uzme, Mojati vrati“ možete naručiti putem službenog Instagram i Facebook profila baš kao i sve ostale proizvode ovog brenda. Može ih se nabaviti u trgovinama Tvoje i Babushka u Zagrebu.

Pohvalile su se kako su Mojati narukvice su vječni klasik njihovog brenda i kako ih kupci najčešće prepoznaju kao savršen poklon i uvijek mu se vraćaju. Nova ljetna kolekcija narukvica sa motivima hrvatskih otoka pokazala se kao najprodavanija do sada, a konstanta je i Mojati Licitar Heart To Go.

Otvaranje webshopa i novi prostor

˝Mali specijalizirani shopovi se uklapaju u priču našeg brenda pa njima uvijek i težimo. Definitnivno bismo jednoga dana voljeli imati svoj showroom, ali prije toga nam je u planu pokrenuti webshop kako bi naši proizvodi bili što lakše dostupni našim vjernim kupcima. Najveći dio prodaje ostvarujemo upravo preko online narudžbi. Ova godina bila je kao i za sve poduzetnike, izazovna.

Trudili smo se unatoč svim preprekama nastaviti s radom kao da se ništa nije promijenilo, usmjerili smo sve kupce na online kupnju i nastavili po našem redovnom planu i programu što se pokazalo odličnim˝, ističu Pećarević i Bogdanić.

Njihov proizvodni pogon smješten je u malom radnom prostoru u centru grada koji bi im, kažu, uskoro moglo postati pretijesno.

˝Planova uvijek ima mnogo pa tako trenutno planiramo jesensku i zimsku kolekciju proizvoda, otvaranje webshopa i preseljenje u novi radni prostor.

Nastojimo uvijek biti u tijeku, pratiti zbivanja u Hrvatskoj i svijetu te našim proizvodima odgovarati na takva zbivanja. Mojati crpi inspiraciju iz svega što nas okružuje i toga se držimo jer je to ono što nas čini posebnima i razlikuje od konkurencije˝, poručuju za kraj Pećarević i Bogdanić.

Foto: PD

Komentirajte prvi

New Report

Close