Agencija Bruketa&Žinić OM kao primarni poslovni cilj 2016. godine ima daljnje jačanje integriranih timova u kojima za istim stolom sjede stručnjaci za online i offline marketing, jer se to posljednjih godina pokazalo najučinkovitijim kako za agenciju, tako i za klijente, odnosno rezultate njihovih marketinških kampanja. O tome kao i o ostalim kretanjima u marketinškoj industriji razgovarali smo s izvršnom direktoricom u inozemstvu najnagrađivanije hrvatske marketinške agencije Bruketa&Žinić OM.
Što je obilježilo proteklu godinu za agenciju Bruketa&Žinić OM?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu