Nakon naušnica Mambar, na tržište stiže i ostali nakit i ukrasi za dom

Autor: Marta Duić , 24. kolovoz 2021. u 08:00
Margita Gombar jedna je od kreativki koja stoji iza brenda Mambar i naušnica/PD

Naušnice brenda Mambar izrađene su od fimo mase koja se stvrdne kad se zapeče, a vrlo često same miksaju boje jer ponuda boja i nijansi na tržištu nije ono kako vide svoj finalni proizvod.

Sestre Margita i Marina Gombar kreativke su koje stoje iza brenda nakita Mambar. Kako kažu od ideje za izgled naušnica pa do završenog proizvoda im treba do tjedan dana.

Mambar je trenutno brend koji prodaje samo naušnice, no planiraju proširiti ponudu ogrlicama i narukvicama, a s obzirom na to da se u slobodno vrijeme bave i izradom drugih stvari, vjerojatno će jednog dana Mambar postati brend koji je veći od izrade samo nakita.

Naušnice brenda Mambar izrađene su od fimo mase koja se stvrdne kad se zapeče, a vrlo često same miksaju boje jer ponuda boja i nijansi na tržištu nije ono kako vide svoj finalni proizvod.

˝Cijeli život se zapravo bavimo kreativnim stvarima, od šivanja odjeće, slikanja, izrade stvari pa tako i nakita, stoga je ideja za prodaju naušnica koje izrađujemo došla sasvim prirodno.

Prije dvije do tri godine se rodila ideja kako bismo zajedno mogle izrađivati i prodavati nakit koji smo za vlastitu upotrebu i za poklone obitelji i prijateljima već izrađivale, a 2020. godine smo pokrenule brend Mambar˝, otkriva Margita Gombar.

Kako kaže, u pravilu rijetko rade samo jedne naušnice nego kada skupe par ideja ili pak upita za narudžbe naprave ih više odjednom. Cijene naušnica koje trenutno imaju u ponudi se kreću od 30 do 60 kuna.

˝Kada smislimo u kojem smjeru želimo ići s izradom, u dva dana izradimo sve oblike te ih stavimo na prvo pečenje, sljedećih dva dana testiramo izdržljivost i brusimo, nakon toga slijedi drugo pečenje ta sastavljanje naušnica u produkt koji kupci vide. No, osim naušnica pazimo i na pakiranje, tako da dosta vremena posvećujemo personalizaciji paketa˝, objašnjava Gombar.

Oglašavaju se najviše preko Instagrama, a onda i Facebooka, a narudžba je osim preko društvenih stranica moguća i preko njihove mail adrese. Gombar napominje kako dobivaju i narudžbe za nakit po osobnom ukusu kupca, ali se čini da se njihovim kupcima doista sviđaju upravo njihovi dizajni od oblika do boja tako da se najviše naručuju već postojeći oblici.

˝Prvu prodaju van društvenih mreža smo imale u sklopu buvljaka na koji su nas cure iz Rewear me pozvale u Bustan baru pozvale, također smo istu suradnju s njima imale i u Art parku u kolovozu ove godine.

Dosad smo sudjelovale na jednom projektu Ilica Q’Art gdje su kreativci kao i mi imali mogućnost prodaje vlastitih rukotvorina., a u najavi imamo ponovno prodavati na projektu Ilica Q’art 17. rujna˝, kaže Gombar.

Iako im je glavna nit vodilja nakit, Gombar otkriva kako ne žele stati samo na tome. Naime, kako kaže oduvijek su ih zanimali ukrasi i dodaci za dom stoga se ne žele ograničiti samo na nakit. No najvažnije u ovoj poduzetničkoj priči im je ostati u ovome zajedno i poštivati međusobne ideje.

˝Uvijek nam puno znači kada nas obitelj i prijatelji podržavaju u našem kreativnom izražaju i vjeruju u nas, ali narudžba koja nam je posebno ostala u sjećanju je vjerojatno prva narudžba od osobe koja nas ne zna osobno.

Djevojka koja je kupila naušnice nas je usput i dosta nahvalila zbog izgleda naših naušnica i navela kako misli da naušnice vrijede još i više nego cijena za koju ih prodajemo. Nije bila dužna nas toliko nahvaliti, a svakako nam je uljepšala dan i ostala u lijepom sjećanju˝, pohvalila se za kraj Gombar.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close