Okupljeni na Poslovnom uzletu Sv. Ivana Zeline imali su prilike sudjelovati na nizu besplatnih radionica koje su se bavile aktualnim temama za poduzetnike, obrtnike, vlasnike OPG-a i sve ostale. Radionice je temom o mjerama ruralnog razvoja i vinskoj omotnici otvorio Simon Ferjuc iz tvrtke Tetida, specijaliziranoj za savjetovanje o korištenju europskih fondova, regionalni razvoj te učinkovitost proizvodnih procesa.
Karlo Stojčević iz iz Red Pointa održao je predavanje pod nazivom 'Kako brendirati poljoprivredni proizvod'. Praktično izlaganje bilo je osmišljeno da savjetuje poduzetnika i poljoprivrednika pri analizi preduvjeta i realizaciji brend strategije: od osnovnog pitanja od čega se sastoji svaki brend, karakteristikama proizvoda i usluga, do konkurentskih brendova. Budući da su zakoni brendinga isti, predavanje je bilo korisno marketingašima, ali i onima kojima je marketing tek alat u poslu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu