Mobilnim kućicama osvajaju tržište Europske unije i Indije

Autor: Marta Duić , 10. ožujak 2015. u 22:01
Dražen Skendrović, direktor Nord produkta/Anto Magzan/PIXELL

Samoborska tvrtka je jedan od europskih tehnoloških lidera u proizvodnji ekoloških kada.

Samoborska tvrtka Nord produkt izrasla je iz trgovina autodijelova, a danas su proizvođači i distributeri kuhinjskog i kupaonskog namještaja te kada, slavina i mobilnih kućica.

˝Različiti smo od drugih upravo po raznolikosti proizvodnje, od samog početka kad smo krenuli sa trgovinom nakon čega smo se odlučili za direktnu proizvodnju i razvijali se na tom području. Išli smo obrnutim putem, bili smo jaki u trgovini i kad smo naučili to dobro raditi odlučili smo sve što se može prodati sami i proizvesti. Priču smo započeli s proizvodnjom kupaonskih kada prije osam godina˝, prisjeća se početka poslvanja Dražen Skendrović, direktor Nord produkta. 

Turistički sektor
Prošle godine su odlučili krenuti s novim segmentom proizvodnje, proizvodnjom mobilnih kućica i dosad su ih prodali 50-ak. ˝Naša kućica je skup svega što mi i inače proizvodima i sklapa sve to u jedno˝, pojasnio je Skendrović. Trenutno su najveći proizvođač ovih mini stambenih objekata u Hrvatskoj i, kako kaže Skendrović, svoje kućice žele dovesti do savršenstva i kvalitetno ih pozicionirati kao prepoznatljivi brend na tržištu. Uz 100 stalno zaposlenih djelatnika, trenutno zapošljavaju još 58 ljudi na određeno vrijeme dok traje ˝sezona kućica˝.

 

58zaposlenika

na određeno u ˝sezoni kućica˝ Nord produkt dodatno zapošljava

˝Do prije dvije, tri godine na našoj obali su sve kućice bile uvezene iz Italije ili Slovenije. Mi u Nord produktu smo bazirani na to da razvijemo što bolje ovakve objekte jer potencijal Hrvatske leži u turizmu. To je tržište na kojem su velike mogućnosti u usporedbi s građevinom koja stagnira. Naše kućice su u doista kratkom roku postigle renome i drugačije su od svih postojećih na tržištu, imaju energetske certifikate, A za more i B za kopno kao i zvučnu izolaciju˝, tvrdi Skendrović. Stalnim ulaganjima izgradili su i vlastiti brend slavina Schmidler, a posebno su ponosni što je sva roba koja je brendirana pod Nordom proizvedena isključivo u Hrvatskoj. Na hrvatskom i slovenskom tržištu imaju 260 stalnih kupaca kojima jamče pokrivenost tržišta.

Svaki dan ako netko od tih kupaca naruči robu u minimalnoj vrijednosti od 500 kuna dobit će je isporučenu u roku od 24 sata. Kako kaže Skendrović, povjerenje kupaca treba znati steći i u njega uvijek treba ulagati. Nord produkt je prisutan na talijanskom, austrijskom te indijskom tržištu, a u pregovorima su i s Engleskom, Nizozemskom i Njemačkom. ˝Mi idemo tamo gdje se pokaže interes. Upravo se jedan od kolega vratio iz Rumunjske gdje veći kupac sanitarijama, s prometom od 150- 200 milijuna eura, cilja na našu robu, namještaj i slavine. Na ni jedno tržište ne idemo ciljano već se samo želimo uklopiti jer mi ne proizvodimo robu najnižeg cjenovnog ranga već onu srednjeg ili višeg nivoa kvalitete. Omjer cijene i kvalitete je uvijek na našoj strani i na tome maksimalno radimo˝, poručio je Skendrović. 

Moderna tehnologija
˝Kad smo ulazili u tehnologiju kada znali smo da je to potpuno nova i moderna tehnologija. Naše kade su sto posto ekološki prihvatljive, a sav tehnološki otpad recikliramo i ponovno ugrađujemo u kade i prvi smo u Europi koji tako rade˝, poručio je Skendrović. Nord produkt je upravo usavršio dva noviteta u proizvodnji kada. Jedan od njih su kade s vratima za starije osobe kojima je teško tuširati se i općenito ući u kadu. Već su poslali prvu isporuku novih kada u Italiju te slijedi plasman na naše tržište. Drugi novitet je rješenje za sve koji svoje kade mijenjaju, a Nord produkt im nudi rješenje zahvaljujući kojem neće morati renovirati čitavu kupaonicu. Osmislili su tuš-kadu modernog izgleda koja zatvara uz koju nećete morate mijenjati sve pločice.

Lakše do novih ino kupaca uz HBOR

Korištenjem HBOR-ove police izvoznici mogu inozemnim kupcima ponuditi duže rokove otplate i konkurentnije uvjete plaćanja, a pritom su zaštićeni od rizika neplaćanja čime štite svoju likvidnost. ˝S HBOR-om imamo jako dobro iskustvo i sve tako jednostavno funkcionira. Kad se otvori mogućnost izvoza mi samo HBOR-u damo naziv tvrtke, oni traže bonitet i u roku od pet dana nam kažu na koliko su ga spremni osigurati. Cijene polica su niže od tržišnih, a garantiraju nam čak 95 posto isplate ako nam kupac ne plati˝, kaže Skendrović.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Ne užim jel proizvode kamp kućice, kade kaj ??
Ako proizvode kamp mućice neka mi se netko pliz javi i ostavi kontakt.
Zahvaljujem.

Čestitam! Ovakvih primjera nam treba. Vrhunski proizvodi iz vlastitog razvoja i još su prvo izbrusili distribuciju pa se tek onda bacili u proizvodnju. Bravo!

New Report

Close