Megatrend: Duhovni menadžment i društveno odgovorno poslovanje

Autor: Objava za medije , 06. svibanj 2013. u 11:51
Thinkstock

Megatrend promjena u društvu i sve češća potraga za smislom motivirao je tvrtku Filaks i tiskaru D.R.I.M. za organizaciju 1. konferencije o duhovnom menadžmentu i društveno odgovornom poslovanju.

Megatrend promjena u društvu i sve češća potraga za smislom motivirao je tvrtku Filaks i tiskaru D.R.I.M. za organizaciju 1. konferencije o duhovnom menadžmentu i društveno odgovornom poslovanju koja će se održati 21. svibnja 2013. u Cineplexx Centar Kaptol kinu u Zagrebu.

Na konferenciji sudjeluju ugledni stručnjaci : Prof. dr. sc. Velimir Srića, Bruno Šimleša, Mr. sc. Elvira Mlivić Budeš, Renata Vokal, Kamilo Antolović, Prof. dr. sc. Zdenko Cerović i Prof. dr. sc. Tomislav Ivančić.

Ekonomija, poduzetništvo, menadžment, marketing, mediji i prodaja nisu samo ekonomski pojmovi. Iza svih tih poslovnih aktivnosti stoje ljudi. Taj okrutni poslovni svijet nije nastao sam od sebe niti ga se može promatrati neovisno o ljudskim aktivnostima. Kako bi se poslovanje usmjerilo na korist tvrtke, ali i društva u cjelini, važno je osvijestiti i razviti duhovnu inteligenciju. Duhovna inteligencija je unutarnja mudrost svakog pojedinca da razmišlja izvan uhodanih životnih staza i okvira.

„Cilj nam je motivirati pojedince i organizacije na razmišljanje o poslovnim ciljevima i sredstvima, jer niti jedan vrijedan cilj ne možemo ostvariti bezvrijednim ili pogrešnim sredstvima. Bez obzira na neuspjeh ili uspjeh pojedinca ili tvrtke, često u zadnje vrijeme čujemo da ljudi nisu ispunjeni u osobnom smislu. Duhovnost nije samo obična teorija ili imaginarni pojam koji sve češće čujemo u medijima. Ako nešto poznajemo, a ne prakticiramo svaki dan, znači da ne znamo. Ako smo nešto učili, a to ne primjenjujemo, zapravo znači da nismo naučili. Život i poslovanje su osuđeni na cikluse, a na svakom pojedincu je važna odluka o tome kako će upravljati tim ciklusima. Odgovornost za biranje stava i pristupa životu i poslu je isključivo naša i ne možemo na druge prenijeti tu obvezu niti teret. U današnjem vremenu krize možemo uočiti da tvrtke i pojedinci odustaju od definiranih vrijednosti ili od misije tvrtke. Nažalost, financijska korist sve češće ostaje jedino što definira smisao poslovanja, što iz temelja ruši etičke i moralne vrijednosti. Na svima nama je da provjerimo što činimo da se to promijeni na bolje. Naravno, velika je odgovornost svjetskih vođa, političara, gospodarstvenika, menadžera i državne uprave, no svako od nas se mora zapitati koja vrijednost izvire iz nas bez obzira na ulogu u društvu, radno mjesto ili status. Istina je da nitko drugi osim nas ne može definirati naše vrijednosti. Stručnjaci kažu da nijansi vrijednosti i osobnog smisla ima onoliko koliko ima nijansi boja. Duhovna inteligencija je mudrost koja nas vodi da razmišljamo drugačije. U kojem smjeru ćete krenuti, vaša je osobna odgovornost. Vjerujemo da će predavanja uglednih stručnjaka na 1. konferenciji o duhovnom menadžmentu i društveno odgovornom poslovanju potaknuti na razmišljanje, da ćemo donijeti zaključke o postojećem stanju u društvu i otvoriti neka nova pitanja i etičke dileme u poslovanju“, istaknula je Elvira Mlivić Budeš, direktorica tvrtke Filaks i organizatorica konferencije.

Vrijeme u kojem živimo doista nas potiče na donošenje novih etičkih mjerila koja su prije nekoliko desetljeća bila nezamisliva i suvišna. Etika i gospodarstvo mogu i trebaju biti u uzajamnom odnosu. Etičnost u poslovanju dugoročno je isplativa, jer daje osjećaj sigurnosti i stvara priliku za razvoj. Međutim, nije lako i jednostavno pred današnjim svjetskim gospodarstvom i rastućom konkurencijom najprije misliti na lijepo ponašanje. Koncentracija na profitabilnost dovodi do brojnih prigovora pa tvrtke smatraju da konkurencija određuje oblik borbe na tržištu, a da slijepo i temeljito održanje etičkih principa usporava razvoj. Međutim, poslovna etika i društveno odgovorno poslovanje imaju brojne prednosti u odnosu na kratkoročni uspjeh. One se posebno odnose na stvaranje pozitivne slike u javnosti i društvu, stvaranje pozitivnog ozračja unutar poduzeća te jačanje povjerenja i lojalnosti među zaposlenicima i potrošačima.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Bravo ekipa!

Na dobrom ste putu, zapravo najboljem jer duhovnost je počelo svega i poanta života.

Ovo je tek početak, sjeme jednog budućeg i boljeg za većinu koja još nije svjesna.

Manjina to već sada živi, i za njih je “kriza” nepostojeći pojam.

Zapravo ova naša, a i svjetska “kriza” je upravo posljedica ljudske pokvarenosti, pohlepe – jednom rječju manjka duhovnosti!

Ovo stvarno veseli……..iako je neobično da sam prvi koji ovo komentira…

New Report

Close