Maštovitim darovima s hrvatskim potpisom ulaze u franšizni biznis

Autor: Lucija Špiljak , 15. srpanj 2020. u 13:03
Vlasnik Antonio Božić u novoj MediteranArt trgovini /S. Šimunović/PIXSELL

U skoroj budućnosti cilj nam je napraviti desetak identično uređenih trgovina po Hrvatskoj pod istim brendom i identičnim cijenama, poručuje Antonio Božić.

Supružnici Antonio i Sena Božić 2007. pokrenuli su izradu personaliziranih poklona pod brendom MediteranArt, a tri godine kasnije otvorili tvrtku Kreativni laboratorij koja posluju već 10 godina.

Sjedište je u Velikoj Gorici gdje je i showroom u kojem se mogu vidjeti svi njihovi proizvodi i gdje osmišljavaju nove koji se koriste kao poslovni darovi za razne prigode.

Nedavno su otišli korak dalje i u centru Zagreba, u Radićevoj 3, otvorili trgovinu u kojoj na jednom mjestu nude različite proizvode pomno odabranih hrvatskih proizvođača.

Kvaliteta i dizajn

“Lutajući Hrvatskom svih ovih godina pronašli smo fenomenalne proizvode raznih OPG-ova i obrtnika. Neki ih spravljaju po našim zahtjevima i recepturama te ih takve plasiramo na tržište. Dio njih nam prodaje sirovinu od koje sami načinimo gotov proizvod. Sve je upakirano pod našim brendom”, objašnjava Antonio Božić.

Surađuju isključivo s hrvatskim proizvođačima koji su ih, kaže Božić, privukli kvalitetom, trudom i tehničkom dubinom, a predstavljanjem njihovih proizvoda žele doprinijeti domaćoj proizvodnji. “Ako se netko odlučio na proizvodnju, radi to odlično i nesebično se daje u ono što voli, koja je svrha svega ako samo malen krug ljudi zna za njega i to nema na adekvatan način gdje ponuditi”, kaže Božić.

Ističe i važnost dizajna koji su prilagodili darovnom segmentu. “Svaki kupac može odabrati između desetak različitih ukrasnih kutija u koje sam slaže proizvode. Na kraju poklon kutiju posipamo mirisnim cvjetovima lavande i priložimo prigodnu karticu na koju se može ispisati poruka onome tko poklon prima. Ljudi vole darivati i to je ozbiljna stvar”, objašnjava naš sugovornik.

Kod njih se mogu pronaći vrhunsko maslinovo i bučino ulje u rinfuzi koje će pred vama nasuti u jednu od ponuđenih staklenih boca. “Ulja su nam izvanredna, odličnih karakteristika i uravnoteženih aroma. Poseban dio trgovine posvećen je liniji Zlatnog maslinovog ulja, koja se prodaje diljem svijeta”, objašnjava Božić.

Hrabar tajming

Zanimljivo je i razdoblje otvaranja trgovine, u vrijeme pandemije i nedavnog potresa u Zagrebu, no sve se, kaže, dogodilo spontano. “Možda je ovo vrijeme pravi trenutak kad treba najjače zagristi i ići dalje. Pokazati da ti je stalo. Mi to radimo na ovaj način”, govori vlasnik.

U maloprodaji je zaposleno dvoje novih ljudi. “Svako malo zaprimimo upit o suradnji s drugim trgovinama i proizvođačima oko plasiranja naše ponude, izradi ambalaže za njihove proizvode i sl. Tako je i nastala ideja o franšizi koja je upravo namijenjena sadašnjim ili budućim poduzetnicima koji se žele baviti sličnim poslom, a nemaju vremena i resursa pokrenuti priču od početka.

U skoroj budućnosti cilj nam je napraviti desetak identično uređenih trgovina po Hrvatskoj pod istim brendom i identičnim cijenama”, poručuje Antonio Božić i pritom poziva sve koji vole nešto drugačije da im se jave ili bez obaveze dođu na čašu vina i fetu pršuta jer, kako zaključuje, sve ostalo je ionako manje važno.

Komentirajte prvi

New Report

Close