Kupci ne znaju što bi kupili

Autor: Poslovni.hr , 04. travanj 2017. u 09:03
Foto: Fotolia

Čak 75% kupaca, koji uđu u trgovinu, ne zna što će kupiti. Znaju koju potrebu imaju, ali još nisu odlučili koji će proizvod zadovoljiti tu njihovu potrebu. Odluke donose često impulzivno, bez prethodnog planiranja.

Greške koje prodavači rade pri prodaji:

  • Ne slušaju kupca, ne čuju njegove potrebe i želje
  • Nisu empatični, ne mogu se poistovjetiti sa kupcem
  • Govore o karakteristikama proizvoda umjesto o koristima za kupca
  • Ne vole prodaju, a kupac to osjeti

Da li je vaš prodajni tim učinkovit? Jesu li prodajni argumenti jasni i konkretni? Što neverbalno poručujete kupcima?

20.4.2017. organiziramo trening koji će od vas i vašeg tima stvoriti vrhunske prodavače. Garantiramo uspjeh. Vrhunsko prodajno osoblje ključ je uspjeha, osrednjost ne garantira profit.

Rezervirajte svoje mjesto OVDJE

Za prijave do 6.4.2017. odobravamo 450 kn popusta. Za grupe 5 i više polaznika iste firme odobravamo 20% popusta.

Više o seminaru i prijavi pročitajte  OVDJE

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

5 razloga zašto odabrati poslovne edukacije:

odmaknite se od rutine i stresa
sagledajte širu sliku problema
razmijenite iskustvo s drugim polaznicima
pronađite kreativni poticaj
imamo rješenje za Vaše poslovne izazove

5 razloga zašto odabrati jednodnevnu edukaciju Poslovnog dnevnika:

male grupe – individualni pristup,
vrhunski stručnjaci,
ručak u restoranu,
primjeri iz prakse,
potvrda o sudjelovanju.

Poslovni dnevnik, prve poslovne dnevne novine, već 10 godina s vama. Garantiramo uspjeh!

 

Komentirajte prvi

New Report

Close