Točno prije godinu dana, u listopadu 2018., Arriva je lansirala mobilnu aplikaciju i svojim putnicima još jednom dala do znanja kako je fokus poslovanja tvrtke u potpunosti usmjeren na potrebe korisnika i kreiranje vrhunskog korisničkog iskustva. Zahvaljujući aplikaciji, približno 50 000 Arrivinih korisnika, koliko ih je istu preuzelo, već godinu dana karte kupuje brzo i jednostavno putem pametnog telefona bilo kad, bilo gdje i u samo par poteza prstom, a prilikom ulaska u autobus umjesto papirnate karte samo trebaju predočiti QR kod na zaslonu svog telefona.
Povodom prvog rođendana mobilne aplikacije Dražen Divjak, generalni direktor Arrive Hrvatska rekao je: „Mobilnu aplikaciju skrojili smo po mjeri naših korisnika i u skladu s potrebama modernog čovjeka, a koliko smo u tome bili uspješni najbolje govori brojka od gotovo 50 000 preuzimanja u godinu dana. S obzirom na činjenicu da smo aplikaciju u cijelosti razvili vlastitim snagama, na što smo posebno ponosni, korisnici mogu biti sigurni da ćemo i dalje osluškivati njihove želje i proaktivno raditi na poboljšanjima kako bi im u svakom trenutku isporučili vrhunsku uslugu. “