Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako ste se šest godina uzastopce uspjeli zadržati u kategoriji najvećih domaćih izvoznika?

Autor: Darko Bičak
03. lipanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Nada Zver, Ivančica

Nada Zver iz tvrtke Ivančica razloge tome vidi u predanom radu svih zaposlenika tvrtke.

Sretni smo što pripadamo grupi najizvrsnijih izvoznika u kontinuitetu, a što je prepoznalo i Hrvatsko društvo izvoznika koje svake godine nagrađuje svoje najistaknutije predstavnike.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nagrada Platinasti ključ dodijeljena nam je kao posebno priznanje za izvrsnost koju smo dokazali kroz proteklih šest godina kada smo redovito bili nagrađivani sa Zlatnim ključem za najboljeg izvoznika u svojoj kategoriji. Ova platinasta nagrada zajednički je uspjeh svih naših zaposlenika koji svojim predanim radom doprinose izvoznim rezultatima tvornice obuće Ivančice iz Ivanca.

Sretni smo što pripadamo grupi najizvrsnijih izvoznika u kontinuitetu, a što je prepoznalo i Hrvatsko društvo izvoznika koje svake godine nagrađuje svoje najistaknutije predstavnike.

Nagrada Platinasti ključ dodijeljena nam je kao posebno priznanje za izvrsnost koju smo dokazali kroz proteklih šest godina kada smo redovito bili nagrađivani sa Zlatnim ključem za najboljeg izvoznika u svojoj kategoriji. Ova platinasta nagrada zajednički je uspjeh svih naših zaposlenika koji svojim predanim radom doprinose izvoznim rezultatima tvornice obuće Ivančice iz Ivanca.

Kakve su bile vaše konkretne izvozne aktivnosti i rezultati u proteklim godinama?
Ivančica je u 2013. godini izvezla milijun pari obuće u ukupnoj vrijednost od osam milijuna eura. Više od deset godina ova hrvatska kompanija ulaže napore u pozicioniranje svojih brendova Froddo, Bambi i Mon Allure na svjetskom tržištu. Kontinuirano smo prisutni na najpoznatijim svjetskim sajmovima obuće, što je rezultiralo izvozom dječje obuće u više od 20 zemalja diljem svijeta. 

Kakvi su vam planovi za naredno razdoblje i na koja tršišta se planirate jače orijentirati?
U budućnosti očekujemo još brži rast na prioritetnom europskom tržištu, što će ovisiti i o mogućnostima ulaganja u pojačane marketinške aktivnosti. 

Autor: Darko Bičak
03. lipanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close