Na Poslovnom uzletu grada Gospića poduzetnici, obrtnici i poljoprivrednici su imali priliku poslušati edukacije Ministarstva poljoprivrede na temu plasiranja poljoprivrednih proizvoda na tržište i kako za to dobiti novac iz EU fondova, HBOR ih je naučio kako financirati početak i razvoj poslovanja te na koji način financirati ulaganja u kontinentalni turizam.
Doznali su i kako napisati kreditni zahtjev koji će bankama biti neodoljiv, kako osvojiti tržište učinkovitim i povoljnim oglašavanjem na Googleu i Facebooku. HGK ih je informirao o načinima razvoja ruralnog i kontinentalnog turizma, a od HT-a su doznali kako uz cloud usluge ured može biti tamo gdje ste vi. Kad je riječ o budžetu koji treba izdvojiti da bi kampanje bile uspješne, važno je prvo odrediti cilj. Kako kaže Krešimir Koružnjak, jedan od stručnih predavača, od ciljane dobiti koju želimo ostvariti oglašavanjem u prosjeku se odvaja 8-10 posto za oglašavanje i to predstavlja naš budžet. "Važni čimbenici kod određivanja budžeta su i konkurencija, jedinstvenost našeg proizvoda ili usluge na tržištu i vrijeme u kojem želimo postići rezultate", poručio je Koružnjak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu