Iako je maslinovo ulje karakteristika gotovo cijeloga Mediterana, kao autohtoni hrvatski proizvod nije ni približno iskoristio tržišni potencijal. I dok se na policama domaćih supermarketa ćešće može pronaći španjolsko, grčko ili talijansko maslinovo ulje nego ono domaće, splitski poduzetnik Leopold Botteri odlučio je upravo na hrvatskom maslinovom ulju razviti danas već razgranati biznis.
Njegova tvrtka Uje poslovni je pothvat s kvalitetnom maloprodajnom i veleprodajnom mrežom usmjerenom ponajprije na prodaju maslinovog ulja i delikatesa isključivo hrvatskoga podrijetla. "Iako formalno još nismo izvozna tvrtka, držimo da je više od 50 posto naše proizvodnje izvoz jer su kupci u našim oleotekama, kojih je u ovom trenutku petnaest na obali, ponajprije strani gosti. Ponuda u oleotekama koje su pod našim upravljanjem ili u franšizi prilagođena je turistima koji iz Hrvatske žele ponijeti djelić Mediterana", objašnjava Botteri.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.” supermarketima pak trenutačno prodajemo naše maslinovo ulje Brachia u bocama od litre. I to ulje izuzetne je kvalitete, ali je cijenom prilagođeno ovom kanalu prodaje”
oće reć da zajebava ljude i prodaje isto za više 😀
Uključite se u raspravu