Kabola izvadio malvazije iz morskih dubina, bit će atrakcija za goste

Autor: Marta Duić , 09. travanj 2021. u 06:33
Malvazija Under the sea iz 2017. je 22 m pod morem bila godinu dana

U ožujku je ova vinarija otvorila svoja vrata posjetiteljima i ponovo je otvorena za vinske degustacije.

Istarska vinarija Kabola predstavila je Malvaziju Under the sea iz 2017. godine. U pitanju je vino koje je godinu dana odležavalo na morskoj dubini od 22 metra, u tišini i polumraku pod pritiskom na temperaturi od sedam do 12 Celzijevih stupnjeva.

Kako ističu iz vinarije, za razliku od malvazije istoga godišta koja je odležavala u podrumu u Kanedolu pored Momjana, ova limitirana edicija od 200 butelja zadržala je svježinu.

“Ovo je dobar način da provjerimo kvalitetu naše malvazije, da vidimo što nam vino govori nakon ovakvoga tretmana, a i poseban je osjećaj kad je nakon godinu dana izvlačite iz dubine mora i kušate odmah na obali.

Pravi užitak za nas vinare, a poseban je doživljaj i za naše goste kad otkrivaju nove nijanse u malvazijama iz originalnih boca na koje su se ulovile školjkice”, kaže Marino Markežić, vlasnik vinarije Kabola, koji je dosad u more u kavezima spuštao malvazije već četiri puta.

U ožujku je ova vinarija otvorila svoja vrata posjetiteljima i ponovo je otvorena za vinske degustacije. S 20 hektara vinograda Kabola godišnje proizvede oko 100 tisuća butelja vina s bio certifikatom, koje vjernim kupcima, požele li, dostavljaju i doma.

Proizvode i maslinovo ulje Kabola, također s bio certifikatom. Iako je Hrvatska njihovo najvažnije tržište, izvoz im posljednjih godina raste.

Uglavnom izvoze u zemlje Europske unije – Austriju, Sloveniju, Njemačku, Italiju, Francusku, Belgiju, Nizozemsku, Veliku Britaniju, Srbiju, BiH i Crnu Goru, a dio vina dospijeva i u SAD.

“Naša vinarija posebno je atraktivna gostima EU. Najviše nas posjećuju gosti iz Slovenije, Italije, Austrije, Njemačke, Francuske, a veliki broj gostiju dolazi s azijskog tržišta.

No, od prošle godine, zbog čitave situacije s pandemijom konronavirusa koja je snažno utjecala na industriju putovanja, ipak je najviše gostiju iz Hrvatske”, ističe Markežić.

Komentirajte prvi

New Report

Close