Ni najmanje. I sam sam uložio u jedan startup koji se razvija u smjeru interneta stvari. Kisha, pak, konkretno je jedna vrlo solidna priča.
Prije svega iza tog proizvoda stoji velik i vrlo raznovrstan tim. Znači, njih je sedam i imaju znanja iz različitih područja. K tome, vidljivo je da imaju dosta članova koji se razumiju u marketing što je za ovakav tip startupa vrlo važno. Upoznao sam Gorana Čandrlića i znam da je prije ovoga imao pet-šest drugih projekata s različitim rezultatima. U ovom su postavili junačku cijenu i očigledno se dobro pripremili kad su postigli takav uspjeh. Meni je i osobno zanimljiv ovaj proizvod, jer volim kvalitetne kišobrane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu