Craft pivo Hack3r novo je piće koje su osmislili i na tržište plasirali IT tvrtka Combis i craft pivovara Varionica. Hack3r je dio #GetInvolved inicijative, ali i nova zvijezda 30SEC cyber security kampanje na kojoj tvrtka radi već nekoliko mjeseci kako bi upozorila i educirala javnost o online prijetnjama.
“Hack3r ima dvije edicije – white hat i black hat i nadamo se da će se i terminologija uhvatiti u javnosti, da će ljude zaintrigirati i da će tako shvatiti da se internet sigurnost odvija kroz nadmetanje ‘bijelih’ i ‘crnih’ šešira odnosno dobrih i ‘zločestih’ hackera”, pojasnio je direktor Combisa Goran Car. Jedan od suosnivača Varionice Davor Simičić objasnio je da je do suradnje s Combisom došlo radi želje da se kreira inovativno pivo s ekskluzivnim potpisom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bravo za Varionicu i Combis. Ja sam uvijek za dobru pivu. Sve o pivi ja pronalazim naKuća Piva
Uključite se u raspravu