Iz ‘Ulice snova’ izlaze suveniri koji čuvaju osobne priče s putovanja

Autor: Marta Duić
02. kolovoz 2017. u 14:50
Podijeli članak —
Magdalena Bešker, dizajnerica i vlasnica tvrtke iz Svete Nedelje/Vedran Tolić

Dizajnerica Magdalena Bešker nakon ‘osobnih’ rokovnika, planera i bilježnica, plasirala i novu kolekciju proizvoda.

Magdalena Bešker, vlasnica tvrtke Ulica snova iz Svete Nedelje ovog je ljeta osmislila kolekciju suvenira. Kako tvrdi, njeni suveniri su namijenjeni svima onima koji dolaze u Hrvatsku, ali i onima koji otkrivaju krajeve izvan Lijepe naše, točnije za sve koji putuju i vole putovati.  U ovoj kolekciji Bešker je spojila uspomene s putovanja s ciljem da se ljepote doživljenog trajno sačuvaju kroz jedinstvene suvenire i sitnice. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Otisnute uspomene
Ova diplomirana dizajnerica kreirala je i na domaće tržište pustila personalizirane magnete, privjeske, naljepnice za kofere te privjesnice. Ideja iza kolekcije suvenira je da se apliciraju fotografije s putovanja, koje se otisnu i postanu personalizirani magnet, privjesak, naljepnicu za kofer. Odnedavno foto-naljepnice s putovanja mogu se nalijepiti i na multifunkcionalni rokovnik čije se korice mogu personalizirati.

Magdalena Bešker, vlasnica tvrtke Ulica snova iz Svete Nedelje ovog je ljeta osmislila kolekciju suvenira. Kako tvrdi, njeni suveniri su namijenjeni svima onima koji dolaze u Hrvatsku, ali i onima koji otkrivaju krajeve izvan Lijepe naše, točnije za sve koji putuju i vole putovati.  U ovoj kolekciji Bešker je spojila uspomene s putovanja s ciljem da se ljepote doživljenog trajno sačuvaju kroz jedinstvene suvenire i sitnice. 

Otisnute uspomene
Ova diplomirana dizajnerica kreirala je i na domaće tržište pustila personalizirane magnete, privjeske, naljepnice za kofere te privjesnice. Ideja iza kolekcije suvenira je da se apliciraju fotografije s putovanja, koje se otisnu i postanu personalizirani magnet, privjesak, naljepnicu za kofer. Odnedavno foto-naljepnice s putovanja mogu se nalijepiti i na multifunkcionalni rokovnik čije se korice mogu personalizirati.

 

Bešker

U planu mi je imati što više proizvoda u ponudi u što više zemalja.

"Često mi je veliki problem na putovanju pronaći lijepe magnete za poklon svojim najmilijima, a cijena onih uglavnom nije pristupačna. Tako mi je palo napamet zašto ne bih umjesto magneta s motivom Eiffelova tornja koji stoji pet eura, radije imala magnet sa slikom sebe i društva ispred te građevine za svega tri eura? Zar to nije ljepša uspomena?˝, kaže Magdalena Bešker. Bešker je u pet godina poslovanja na hrvatsko te regionalno tržište uspješno plasirala proizvode poput personaliziranih rokovnika, planera i bilježnica. Prošlog ljeta lansirala je dva nova brenda Moj passport etui, posebno dizajniran omot u spektru boja te Moj dnevnik putovanja koji su proglašeni originalnim hrvatskim suvenirima.

Ne postoji ništa slično
Kako tvrdi, ljudi su prepoznali originalnost i kvalitetu proizvoda jer ništa slično ne postoji ni na svjetskom tržištu, pogotovo ne u toliko boja i još personalizirano. Proizvodi se već prodaju u susjednoj BiH, Srbiji i Crnoj Gori, prevedeni su na strane jezike, a Bešker će ih uskoro plasirati i na nova tržišta.

Kaže da ih šalje bilo gdje u svijetu napravljene po željama kupaca, a uz web shop, narudžbe idu i preko Facebook i Instagram stranica te ih se može naći i u suvenirnicama. "Prva godina poslovanja nije bila uspješna, napravila sam minus. Već druge godine uspjela sam izvući nulu, a od treće su krenuli prihodi. U planu mi je imati što više proizvoda u ponudi u što više zemalja˝, poručuje Bešker. 

Autor: Marta Duić
02. kolovoz 2017. u 14:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close