Ovogodišnja Europska prijestolnica kulture (EPK) ponudom programa i sadržaja nastoji privući u Rijeku posjetitelje iz Hrvatske, Europe, svijeta, potaknuti ih da upoznaju gradske znamenitosti i baštinu. Očekuju se da će oni ponešto ondje i potrošiti, dajući kulturi gospodarski učinak u restoranima, barovima, klubovima… Da “grad koji teče” ima i novih aduta za konzumaciju, pokazuju dva brenda proizvedena upravo u “luci različitosti”. Otprilike u isto vrijeme u veljači, u povodu otvorenja EPK, lansirani su prva hrvatska “craft” kola (može i cola) i prvi riječki pjenušac, plodovi entuzijazma i poduzetničke svijesti svojih tvoraca da potrošačima pružaju različitost, autentičnost, posebnost.
Prva je došla Monada – osvježavajuće piće za djevojke i mladiće, kako je tituliraju Vedran Jakominić i Igor Matetić, te Tomislav Juretić, tim riječkoga King’s caffea – prva craft kola u Hrvatskoj, koju je trojac osmislio ne bi li, kaže nam Juretić, nakon 60 godina kreirali isti doživljaj uzbuđenja kakav su im imali roditelji kad se pojavila prva kola, industrijska.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu