Ako pokrenuti posao nije nikada lako, onda ući u tržišni prostor velikih igrača zvuči kao nemoguća misija. Upravo je to sada već daleke 2002. godine napravio tadašnji student ekonomije Anđelko Čalušić osnovavši Ulixtravel kojim je počeo prodavati avionske karte za sve putnike namjernike koji su htjeli letjeti u bilo koje mjesto na svijetu. «Tada sam radio sve ručno», prisjeća se Čalušić početaka kada je bio jedini zaposlenik svoje tvrtke koja danas zapošljava 35 ljudi u tri države. Krajem 2002. godine dogodila se prekretnica, mala po svojem obimu, ali ogromna po značaju za budućnost Ulixa.
«Bio sam sam u svojem dvorišnom uredu, već pomalo zabrinut što nas ama baš nitko nije zvao ili dolazio. Bio je kraj godine kada je u ured stupila gospođa koja je objasnila da joj hitno treba karta za Ameriku za sutra ujutro. Napravio sam joj kartu, ali je slijedila dodatna zamolba da je odvezem na aerodrom. Došao sam po nju sljedećeg dana u pet ujutro i odvezao je na aerodrom. Inzistirala je da plati prijevoz, što sam uporno odbijao objašnjavajući joj da sam sretan što je uopće kupila kartu. Na kraju smo pronašli kompromis – kava na aerodromu. U kafiću su sjedile njezine prijateljice koje su negdje putovale i kojima je na sva usta hvalila Ulix. Zatražile su vizit karte i s vremenom počele putovati preko nas», opisuje svoje početke Čalušić. Tada je provizija na kupljene karte bila mnogo veća nego danas pa mu je bilo prihvatljivo transferirati ljude u zamjenu za kupnju karte. Garantirali su, kaže, najpovoljniju kartu uz transfer do zračne luke.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.OSUĐEN JER JE ŠTITIO BRATA OPTUŽENOG ZA LIHVARENJE: ‘Morate reći da vam Miro nije uzimao nikakve kamate’
Čestitam na ostvarenim planovima , ambicijama , upornosti i skromnosti !
Svaka čast! A gerila marketing im je nešto o čemu bi trebali složit case za poslovne škole!
Uključite se u raspravu