Iako generalno hrvatska kožarska industrija zadnjih godina bilježi svoj veliki rast, glavni razlog tome su velike multinacionalne korporacije poput Boxmark Leathera i Wollsdorfa koje su u našoj zemlji otvorile svoje pogone.
Problem je da vrlo mali broj proizvođača ima izgrađeni vlastiti brend kojim bi mogao konkurirati na tržištu. Varaždinska tvrtka Galko, koja proizvodi torbe i kožnu galanteriju, je jedna od onih koje se na tržištu žele pozicionirati s vlastitim brendom. No, Božidar Ledinko, vlasnik Galka, kaže da je malim tvrtkama, bez konkretnije pomoći države, dosta teško izgraditi brend na tržištu koje broji tisuće igrača i 500 milijuna potrošača. Vlastiti brend, više ili manje uspješno, već niz godina njeguju domaći proizvođači kožne obuće poput Borova i Ivančice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu