Svi zaposlenici trebali bi se držati određenih obrazaca ponašanja i komunikacije jer su često upravo oni ti koji grade imidž poduzeća. Bez obzira radi li se o menadžerima koji nas predstavljaju na sastanku s partnerima ili prodavačima u direktnoj komunikaciji s kupcima.
U današnjem svijetu lako dostupnih informacija i društvenih mreža, dobar glas daleko se čuje, ali negativan još i dalje. Stoga bi svako poduzeće moralo voditi brigu o tome kakav dojam ostavljaju njihovi zaposlenici. Vodeće svjetske korporacije odavno su uočile značaj kvalitetne komunikacije i bontona, zato nemojte čekati ni vi!

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu