Hrvatski telekom priprema se ojačati poziciju i povećati prihod u segmentu malih i srednjih tvrtki (SME) kroz takmičenje s globalnim internetskim divovima poput Dropboxa, Skypea, Ubera, Booking.com-a i Googlea.
Operater je u ponedjeljak predstavio novu premium ponudu za SME korisnike koja kombinira mobilne i fiksne telekom usluge zvanu Magenta 1 Business. Jerko Dumanić, direktor marketinga poslovnih korisnika HT-a kaže da su odlučili postojeći model prodaje minuta i interneta na veliko zamijeniti s četiri ciljane ponude. Njima ciljaju direktore, tajnice te terensko i uredsko osoblje. "Na veliko se prodaje više i jednostavnije za nas pa smo svjesni da će korisnici ovako dobiti niže cijene, ponudu koja im je bolja i mogućnost da se lakše prilagode tržišnim uvjetima, ali time će osloboditi dio sredstava za kupnju ICT usluga koje im trebaju a do sada su se od njih suzdržavali ili su ih skupo plaćali internetskim i IT tvrtkama", kaže Dumanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu