Na tržištu tekstila posluju već 23 godine dok je vlastita maloprodaja pokrenuta prije 12 godina pa danas pod Family brendom imaju 30 trgovina u 17 gradova, iznosi Irena Stanić, direktorica tvrtke Intertekstil Stanić i najavljuje ambiciozne planove.
Tijekom listopada u splitskom i zagrebačkom City Centru One otvorili su dvije trgovine. Do kraja godine bit će još jedna u metropoli te u Trogiru i Imotskom. Pregovaraju i s trgovačkim centrom Arena te nastavljaju tražiti nove atraktivne lokacije diljem RH. "Ova otvorenja predstavljaju novu stranicu za sam Family brend i početak novog koncepta u uređenju interijera trgovina i načina prezentacije proizvoda", pojašnjava Stanić. U ponudi, dodaje, imaju cjelovit program uporabnog tekstila: posteljni, kupaonski, kuhinjski i dekorativni, sa snažnim naglaskom na prirodne materijale, hrvatski dizajn i proizvodnju. U posao s tekstilom, otkriva, ušla je, moglo bi se danas reći, pomalo naivno. Htjela je, prisjeća se, pokrenuti neki vlastiti biznis.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Family brand ili famili brend. Ako smo dio Zapada, onda se zna kako se tuđice pišu. Leader, dealer, rating, shopping, software, hardware…Ako smo pak dio istoka…
Uključite se u raspravu