Emirates je lansirao Food and Wine Channels i tako putnicima pružio nikad prije viđeni behind the scenes“ uvid u načine kako se kreiraju meniji za letove i kako surađuju s partnerima diljem svijeta. Ovi kanali, dio Emiratesovog nagrađivanog sustava zabave, dostupni su na svim letovima, a donose ekskluzivne informacije o investiciji vrijednoj 700 milijuna USD u vrhunska vina te regionalna i sezonska jela koja pripremaju nagrađivani chefovi.
Food Channel prikazuje pojedinosti iz perspektive Emiratesovih chefova koji otkrivaju nove namirnice i kreiraju menije za letove. Ova aviokompanija godišnje servira oko 110 milijuna obroka, a jednaka se pažnja pridaje detaljima u obrocima koji se serviraju u prvoj, poslovnoj i ekonomskoj klasi. Svaka epizoda istražuje kako zrakoplovna tvrtka pronalazi najbolje proizvode kroz dugogodišnja partnerstva širom svijeta, uključujući lokalne dobavljače i obrtnike. Prve dvije epizode gledatelje vode u Umbriju u Italiji gdje Emirates nabavlja maslinovo ulje Monte Vibiano te Šri Lanku gdje se specijalnim postupkom odabire čaj Dilmah koji se servira na letovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu