Dubinska analiza potreba, navika i ponašanja kupaca

Autor: Poslovni.hr , 11. veljača 2019. u 08:15
Foto: Fotolia

Napredna prodajna komunikacija s kupcima – konkretno, jasno i brzo zakucavanje prodaje.

Vrhunski jednodnevni seminari u Zagrebu. Već 5 godina vodeći centar znanja. Stručni predavači s praktičnim znanjem. Više od 10.000 zadovoljnih polaznika. 

SEMINAR: PRODAJA MODUL 1  Datum održavanja: 21.2.2019. 

Ostvarite prodajne ciljeve dubinskom analizom potreba, navika i ponašanja kupca.

Pročitaj više OVDJE

SEMINAR: PRODAJA MODUL 2 Datum održavanja: 26.3.2019. 

Napredna prodajna komunikacija s kupcima – konkretno, jasno i brzo zakucavanje prodaje.

Pročitaj više OVDJE


U KRATKO O SEMINARIMA:

MODUL 1  Datum održavanja: 21.2.2019. 

Iz sadržaja

  • kako kupci vrednuju vaš proizvod ili uslugu
  • koje su potrebe i problemi vaših kupaca
  • na koji naćin kupac razmišlja
  • kako graditi poslovne odnose i time povećati prodaju
  • prednosti i ograničenja tržišta

Vježbe koje ćemo proći na seminaru:

  1. odefiniranje vrijednosti proizvoda / usluga
  2. definiranje mape emaptije
  3. bazna SWOT analiza tržišta kroz definirana pitanja

Rezervirajte svoje mjesto OVDJE


MODUL 2 Datum održavanja: 26.3.2019. 

Napredna prodajna komunikacija s kupcima – konkretno, jasno i brzo zakucavanje prodaje.

Iz sadržaja:

  • Priprema i planiranje prodajnog razgovora sa klijentom
  • Proces donošenja odluka u B2B prodaji -zašto je važano razumjeti kako teče proces donošenja odluke klijenta
  • SPIN strategija prodajnog razgovora – kako pitanjima voditi prodajni razgovor
  • Detektiranje potreba / problema koje su klijenti spremni rješavati
  • Strategija pitanja sa svrhom osvještavanja i stvaranja potrebe klijenta za proizvodom / uslugom
  • Prezentiranje isplativost proizvoda i usluga
  • Samorefleksija – alat vrhunskog  prodavača

Vježbe koje ćemo proći na seminaru:

  1. Vježba pripreme prodajnog sastnaka sa B2B klijentom
  2. Vježba iznlažanja i definiranja potreba/ problema klijenta i usklađivanje sa rješenjima/ solucijama
  3. Simulacija prodajnog razgovora korišetnjem SPIN strategije pitanja
  4. Simulacija prezentiranja isplativosti proizvoda/ usluga
  5. Vježba samorefleksije

Rezervirajte svoje mjesto OVDJE


Moguće je sudjelovati samo na jednom modulu. Odobravamo 450 kn popusta za ranu prijavu. Dodatno 20% popusta za grupe.

ORGANIZATOR VEČERNJI LIST D.O.O. – Poslovni centar znanja

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close