Društveno odgovorno ponašanje tvrtki je danas jedan od postulata modernog poslovanja u svijetu. O toj temi govorila je i Nina Oberiter-Gluhak, predsjednica Nadzornog odbora PBZ Carda na konferenciji AmCham Talents – Program za mlade menadžere kojeg je prošlog tjedna u Zagrebu organizirala Amerika gospodarska komora u Hrvatskoj (AmCham). To je bio povod za razgovor s Oberiter-Gluhak o ovoj problematici.
Što se danas najčešće podrazumijeva pod društveno odgovorno poslovanje (DOP)?
Korporativna filantropija ili društveno odgovorno poslovanje podrazumijeva doprinos tvrtke zajednici putem raznih oblika donacija, sponzorstava, novčanih i darova u naravi, kao i na druge načine. Tvrtke poput PBZ Carda, koje prepoznaju značaj zajednice u kojoj žive i posluju, a uz to imaju financijske mogućnosti, dio svoje zarade odvajaju za dobrobit iste te zajednice. Konkretnije, najveći dio takvih aktivnosti humanitarnog je karaktera i odnosi se na donacije bolnicama, udrugama za pomoć djeci, zlostavljanim ženama, osobama s raznim oblicima hendikepa i slično. Uz to, sponzoriramo mnoge udruge, klubove, institucije i pojedince, uključujući područja od kulture i umjetnosti, preko sporta pa sve do obrazovanja i ekologije.Takav angažman nazivamo društveno odgovornim poslovanjem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu