“Globalna pandemija koronavirusa ograničila je ranije dostupne mogućnosti za komunikaciju i unijela nove paradigme”, pojašnjava Enea Hasukić, direktorica PR-a i strateških komunikacija u agenciji Grizli komunikacije, s kojom smo razgovarali o kriznom komuniciranju za kojim je sve više tvrtki u izazovima pandemije izrazilo potrebu.
Hasukić kaže kako takva izazovna vremena zahtijevaju i kvalitetne komunikacijske stručnjake pa je i potražnja veća nego ikad, a tvrtke su na teži način naučile koliko je važno u krizi ulagati u marketing i komunikaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu