Cijela slavonska obitelj upregnuta u izradu torbi

Autor: Marta Duić , 09. srpanj 2020. u 22:00
Kći Matea i majka Mirela zadužene su za dizajn, a otac i suprug Miljen oblikuje radove/STELLA MEŠIĆ

Proizvode nosive predmete brenda MIKO, koje dijelom krase motivi šokca i šokice

Domaći brend MIKO urban ethno fashion koji svojim dizajnom želi prikazati Slavoniju i njezinu tradiciju na suvremen način prošlog je tjedna predstavio novu kolekciju ženskih torbi Sand.

Iza obiteljske priče iz Vinkovaca stoje majka Mirela i kćer Matea sa svojim dizajnom te suprug i otac Miljen sa svojim umjetničkim radovima, a iza njih je šest kolekcija ženskih torbi.

“Glavna djelatnost nam je proizvodnja kovčega i torbi, ručnih torbica od različitih materijala, no to ne znači da se uskoro nećemo upustiti i u odjevne predmete. Iza našeg brenda stoji mala vojska pomagača, suradnika, savjetnika i prijatelja, a postojimo gotovo dvije godine.

Rad na projektu i ideja postoji skoro četiri godine, a motivi Šokice i Šokca i njihova umjetnička priča postoji gotovo šesnaest godina”, objašnjava Matea Šimunić te ističe kako im je u poslovnom smislu godinu zasad obilježilo puno neostvarenih planova.

Jednostavnost i čisti tonovi

Ipak, vrijeme karantene iskoristili su da u miru osmisle cijelu priču i koncept kolekcije, a uskoro će predstaviti i prvi odjevni predmet iza MIKO imena. Šimunić opisuje kako su glavne karakteristike kolekcije pješčani tonovi, a osim dva modela torbi od umjetne kože Trapeze bag i Basic sand ruksak, najnovija u ponudi je torba napravljena od prirodnog materijala- pluta- Cork bag.

“Osim nove kolekcije koja je puna novih materijala, boja i oblika te fotografija, sama filozofija kolekcije odskače od prijašnjih. Ciljale smo na jednostavnost, čistoću te zemljane i prirodne tonove. Materijal stiže sa svih strana, iz Vinkovaca, Njemačke, Slovenije, Italije, Zagreba… Drvene ručke su ručno izrađene u Hrvatskoj, a print motiva Šokice i Šokca dobivamo iz Osijeka.

Tržište je općenito na naš brend reagiralo super, a jedna od najbitnijih stvari nam je uspostaviti dobru komunikaciju s klijentima i mislimo da oni to vide. Također nam je plus što prepoznaju da s naše strane nema pretvaranja, nego da nam je stalo do svake njihove poruke, komentara, kupnje, lijepe riječi, ali i kritike”, kaže Šimunić.

Kolekcija se osim po izboru materijala i u dizajnu, razlikuje i po fotografijama. Za studijske fotografije zaslužan je slobodan dugogodišnji ljubitelj fotografije koji se krije iza pseudonima Krug, a za fotografije u eksterijeru zaslužna je Stella Mešić – Parts of the Sun, povjesničarka umjetnosti, fotografkinja koja je od samih početaka vjeran suradnik brenda.

Najbitnije da postojimo

“Budući da je ovo već treća suradnja, bilo je dovoljno reći da želimo probiti svoje granice i stvoriti jednostavne, ali posebne fotografije. Torbe smo htjele javnosti predstaviti uz puno sunca, zemlje, pijeska te plavog neba i mislimo da je efekt postignut. Sinergija kreativnosti rezultirala je konkretnim i kvalitetnim predstavljanjem nove kolekcije za koju dobivamo odličan feedback”, napominje Šimunić.

Kako tvrdi, zasad su fokusirane na domaće tržište i ne razmišljaju previše unaprijed jer su do sada naučile da se svašta može dogoditi i poremetiti, ali i naglo unaprijediti planove.

“Ne prestajemo s radom, zapisujemo ideje, stalno stvaramo nešto i ne odustajemo. Svakako nemamo ništa protiv širenja tržišta, ali smo zadovoljne i s ovim što imamo trenutačno”, smatra Šimunić. Torbe ovog brenda mogu se naručiti putem Facebooka, kupiti u trgovinama TO Pupa, Šinjorina, Galerija Dana u Šibeniku te TO Boni u Varaždinu, a uskoro će svjetlo dana ugledati i njihova web stranica.

“Planovi i ciljevi su veliki, ali najbitnije nam je da stvaramo, da MIKO postoji i da ljudi prepoznaju naš potencijal i jednostavnost te ljubav prema modi, umjetnosti i dizajnu”, poručuje Šimunić.

Komentirajte prvi

New Report

Close