FOTO: Bomber jakne s dva lica ‘dišu’ u duhu dinamične Lokomotive i teško im je odoljeti

Autor: Marta Duić , 03. listopad 2021. u 08:00
Reakcije na ‘vezu’ s Jägermeisterom odlične/Jan Humski

Zagrebački modni brend predstavio kreacije u suradnji s njemačkim likerom.

Sredinom rujna je u zagrebačkom lokalu A most unusual garden predstavljen produkt suradnje hrvatskog modnog brenda Lokomotiva i Jägermeistera, njemačkoga premium biljnog likera. Njihova reversable i vodonepropusna bomber jakna u bojama Jägermeistera dostupna je na web shopu Lokomotive, u limitiranom izdanju i po cijeni od 956 kuna.

“Do suradnje s Jägermeisterom došlo je za vrijeme Lokomotivine revije u Milanu protekloga proljeća. Naime, na putu u Milanu pratnja nam je Nadine Kramarić, brend menadžerica Jägermeistera za Hrvatsku koja se, osim što je veliki fan Lokomotivinog dizajna, nametnula kao idealan suputnik na tom projektu s obzirom na svoj dugogodišnji staž i bogato iskustvo u tom gradu.

Sama revija otvorena je “lookom“ til haljine i već dobro poznate Lokomotivine “signature” bomber jakne koja je reversible, dakle funkcionira kao jakna s dva lica.

15 - 20

prihoda brenda dolazi iz izvoza koji bilježi rast

Nadine, kao brend manager Jägermeistera, u tom je trenutku prepoznala sav potencijal koji nudi ovakav komad, te smo već tada i tamo započeli s nekim preliminarnim “brainstormanjem” kako i u kojem smjeru bismo mogli ići s ovom pričom. Ideja je bila spojiti ova dva brenda i utkati u sam dizajn jakne DNK Jägermeistera i Lokomotive.

Reakcije tržišta su fantastične, bolje nismo mogli ni zamisliti. Mislimo da su ljudi zaista prepoznali priču koja leži iza ovog projekta, a najviše nas veseli pozitivan feedback koji dobivamo od klijenata kojima je njihova jakna već stigla na kućnu adresu”, kaže Lana Puljić iz Lokomotive.

Poticajna godina

U pitanju je brend koji postoji na tržištu od 2012. godine, pod modnim vodstvom Lane Puljić posluju od početka 2018. godine, kada su napravili i temeljnu reorganizaciju, te proveli rebranding.

“Poslujemo kao mali atelier u centru Zagreba i zasad nas je u kolektivu samo dvoje stalnih zaposlenika. Ostatak posla odrađujemo s vanjskim suradnicima. Ova godina je za nas bila vrlo dinamična i poticajna. Osim suradnje s Jägermeisterom valjalo bi spomenuti i reviju pred međunarodnom publikom ovo proljeće u sklopu platforme Emerging Talents Milan, gdje smo za vrijeme Milano Fashion Weeka prezentirali novu zimsku kolekciju i tako započeli neki značajniji iskorak na strano tržište”, otkriva Puljić.

Surađuju s nekoliko concept storeova u Hrvatskoj, zasad su prisutni u Rovinju, uskoro i u Zadru. Od internacionalnih trgovina brend Lokomotiva surađuje s Pentlja Concept Storeom iz Ljubljane gdje isto možete pronaći dio njihovog asortimana.

Jakna ne propušta vodu pa je pogodna i za nošenje kad vas zadesi kiša/Stella Mesić

“Imamo svoj web shop, a prodajemo i preko internacionalnog web shopa Wolf & Badger“ koji prodaje isključivo održive brendove. Showroom imamo u centru grada na adresi Bauerova 22, a zasad ne planiramo otvorenje dućana.

Zasad smo zadovoljni rezultatima online prodaje koja bilježi konstantan rast. No, moramo priznati da velika većina klijenata upravo bira nas radi mogućnosti izrade pojedinog komada po mjeri, a to onda svakako uključuje i fizički dolazak do ateliera, te barem jednu do dvije probe”, ističe Puljić.

Ženska odijela, kaputi, haljine

Proizvodnja, točnije mala radionica nalazi se u sklopu ateliera, a Puljić objašnjava kako ona zasad zadovoljava njihove osnovne potrebe proizvodnje, te veći dio narudžbi. Sve veće projekte daju na izradu kod vanjskih suradnika, baš kao i svaku veću količinu narudžbi.

“Najtraženiji komadi se naravno mijenjaju i ovise o sezoni, ali u zadnje vrijeme neka konstanta su odijela po mjeri. Drago nam je vidjeti da su se žene okrenule i tom segmentu lijepog odijevanja. Nadalje, tijekom zimskih mjeseci su to svakako i raskošni vuneni kaputi, dok je zasigurno kraljica ljetnih mjeseci, vrlo očekivano, haljina.

Mogli bismo reći da je naše izvozno tržište zapravo cijeli svijet, obzirom na dosege naših web prodaja. Trenutačno možda 15-20 posto prihoda odlazi na izvoz, no bilježimo konstantan rast što nas iznimno veseli s obzirom na naše dugoročne ambicije”, kaže Puljić.

Dizajernica poručuje kako planiraju aktivno graditi i širiti prisutnost na stranim tržištima, “bildati” web prodaju, te i dalje razvijati se i nametati kao relevantan brend koji ima nešto za reći.

“Veselimo se i nekim budućim projektima i suradnjama koje su zasad u povojima, no mogle bi biti veoma zanimljive i poticajne”, zaključuje Lana Puljić.

Brend menadžerica Jägermeistera Nadine Kramarić i dizajnerica Lokomotive Lana Puljić/Matej Grgić

Komentirajte prvi

New Report

Close