Srpanj je za JoomBoos donio još novih rekorda – više od 1.500.000 stvarnih korisnika zabavljalo se uz originalni sadržaj na JoomBoos YouTube kanalu, a JoomBoos web portal posjetilo je rekordnih 274 931 stvarnih korisnika. Tako je JoomBoos samo potvrdio svoju poziciju kao najjači medijski brend za generaciju Z i millennialse.
Time je JoomBoos na YouTubeu dosegao čak 500 tisuća više stvarnih korisnika nego u prethodnom mjesecu, a da je riječ o lojalnoj publici govori podatak da je svaki od tih korisnika pogledao u prosjeku devet videa, što je gotovo trećina svih videa objavljenih u srpnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu