Iako postoji interes za dizajnerske proizvode i u Hrvatskoj, slaba kupovna moć ipak većinu građana tjera da odjeću kupuju u konfekcijskim trgovinama i na rasprodajama.
Zbog toga je mlada zagrebačka dizajnerica i direktorica modne tvrtke LP Design, Petra Lasić, energiju usmjerila, prije svega, na zapadnoeuropsko tržište, posebno nakon ukidanja granica. "Iako 80 posto svoje proizvodnje plasiram na domaće tržište, Austrija mi je sve važnija. Uglavnom se radi o specijaliziranim dizajnerskim sajmovima u Beču koji imaju prodajni karakter, a održavaju se uglavnom po dva puta godišnje. Najznačajniji su Feschmarkt, Modepalast, Designmarkt Edelstoff, Blickfang, Schone Bescherung itd.", kaže P. Lasić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu