Asortimanom ističu da je briga za zdravlje na jedan klik od nas

Autor: Ivan Tominac , 24. siječanj 2021. u 09:09
Dominik Tepeš Rafaj i Nikola Vrabec u vrijeme najveće pandemije plasirali su i torbicu za zaštitne maske/MARKO LUKUNIĆ/PIXSELL

Sociolog i marketingaš pokrenuli web shop za domaće prirodne artikle E-healthy.

Znanje nije bilo upitno ni prije, a koronavirus dodatno je ohrabrio pojedince na onaj korak naprijed. Riječ je o samozapošljavanja. Koraku na koji nisu spremni baš svi, no u trenucima kad virus promijeni tvoje radno mjesto ili zbog njega postaneš višak, takav potez čini se jedini logičan. To je bio izbor i dvojca koji čine Dominik Tepeš Rafaj i Nikola Vrabec.

Za vrijeme pandemije pokrenuli su E-healthy, projekt koji za cilj ima osvijestiti pojedinca na važnost brige o sebi, svojem i zdravlju bližnjih. Iza ideje projekta stoje znanja iz sociologije i digitalnog marketinga, a želja im je da, s naglaskom na prirodnu i domaću proizvodnju, okupe prirodne proizvode za zdravlje i ljepotu.

“Možemo reći kako su i same tržišne nesigurnosti, uz ostale faktore, bile jedan od ključnih motivatora pokretanja vlastitog poslovanja. Kako su se stvari tada razvijale bilo je očigledno kako će se veći naglasak staviti na online kupnju te će odlasci u fizičke trgovine biti sve rjeđi.

Tako smo se odlučili otvoriti online trgovinu gdje će naši korisnici moći odabrati domaće i prirodne proizvode. Naravno, dodatna motivacija, nimalo važnija od prethodne, je bila da i sami promoviramo i prakticiramo zdravi životni stil te koristimo prirodne proizvode”, rekao je jedan od direktora Nikola Vrabec.

Slogan projekta je Klik do zdravlja, a rezultat je promjene potrošačkih navika. Željeli su istaknuti mogućnosti potrošača da jednostavno dođu do kvalitetnih proizvoda koji su im potrebni.

Blog kao dodana vrijednost

Osim asortimana, njihov web shop isprepleten je i blog sekcijom kao dodanom vrijednosti kupovine.

“S obzirom na to da veliki naglasak stavljamo na istraživanje svakog artikla u našem online dućanu, korisnicima štedimo vrijeme pretrage po internetu te tako mogu biti sigurni da su odabrali kvalitetan proizvod hrvatskog podrijetla. I sve to jednim klikom”, dodao je Vrabec.

Iako posluju tek nekoliko mjeseci, u ovom trenutku u asortimanu imaju 173 proizvoda. Trenutačno najprodavanija je hidratantna i hranjiva krema od ruže te hidrolat od ružinih latica. Nude i proizvode za kućne ljubimce preporučene od profesionalaca iz područja njege kućnih ljubimaca, a u vrijeme najveće pandemije plasirali su i torbicu za zaštitne maskice. Proizvode koje stavljaju na web shop pomno biraju, a odluke su rezultat istraživanja i preporuka.

“Prije nego dođe do suradnje, analiziramo sve segmente, a važan nam je i pogled na to kako će se proizvodi uklopiti u asortiman. Zajedno s proizvođačem dogovaramo uvjete s kojima smo oboje zadovoljni – i na tome zaista inzistiramo”, istaknuo je naš sugovornik.

Početak nije bio lak, u poslovanje su ušli s vlastitom ušteđevinom. Kombinacija znanja sociologije i digitalnog marketinga omogućila im je da zamišljeno postave na noge, ali i da ideje ne ostanu samo slovo na papiru.

“Našu konkurentsku prednost primarno vidimo u motivaciji i posvećenosti e-healthy.eu web shopu i postavljenim ciljevima. Dok iz perspektive poslovanja prednosti vidimo u našem asortimanu s naglaskom na domaću, prirodnu proizvodnju visoke kvalitete.

Kroz kontinuiranu analitiku podataka trudimo se poboljšati korisničko iskustvo te našim korisnicima omogućiti što jednostavnije pretraživanje i kupnju. Kako smo i sami vlasnici kućnih ljubimaca dodatnu prednost smo vidjeli u razvoju dvije kategorije proizvoda vezanih uz zdravlje ljudi i kućnih ljubimaca.

Tako da vlasnici ljubimaca uz one koji ih nemaju mogu kupovati vrhunske proizvode za sebe, ali i za svoje krznene članove obitelji”, rekao je Vrabec.

Jedina konstanta

Ambicija dvojca je ponuditi još više s kvalitetom kao jedinom konstantom.

“U planovima imamo razvoj asortimana s novim proizvodima koji ispunjavaju određene kriterije.

Kako na našem web shopu imamo blog, cilj nam je napraviti što više suradnji te prikupiti što više edukativnih materijala od stručnjaka, kako bi smo korisnicima pružali relevantne informacije i savjete o zdravlju i brizi za kućne ljubimce.

Dugoročno je cilj širenje na inozemna tržišta na kojima bismo s ponosom predstavili što naša mala zemlja ima za ponuditi”, zaključio je je suosnivač i direktor E-healthyja Nikola Vrabec.

Komentirajte prvi

New Report

Close