Aplikacija MealPass štedi novac kojeg zaposlenici daju na obroke i ručkove

Autor: Ivan Tominac , 07. studeni 2021. u 08:50
Saša Jurković, predsjednik HR Centra i njegov tim na aplikaciji MealPass radili su godinu dana/PD

Korisnicima omogućuju 15 posto povoljniju prehranu u restoranima ili ugostiteljskim objektima u mreži MealPass.

Dugogodišnji rad u ljudskim resursima predsjednika HR Centra Sašu Jurkovića ponukao je da tržištu ponudi neke nove blagodati, koje će dodatno ojačati vezu između poslodavaca i zaposlenika.

Vođen tim razmišljanjem ove godine pokrenuo je MealPass – aplikaciju koja štedi novac kojeg zaposlenici daju na obroke i ručkove, a pritom je ne moraju koristiti samo za radnog vremena.

Ideja se razvijala više od godinu dana, a investirani su značajniji iznosi u obliku vlastitih sredstava. U realizaciju su uključili cijeli tim eksperata, kako bi finalna ideja bila idealna za tržište.

Benefiti za zaposlenike

U ovoj priči riječ je o benefitima koji su postali ‘modus operandi’ svakog zaposleniku okrenutog poslodavca, a MealPass je nova vrijednost upravo u domeni benefita kao jednog od važnih parametra privlačenja i zadržavanja talenata.

“Kako bi dodatno motivirali i privukli nove zaposlenike, poslodavci su počeli uvoditi različite benefite koji su se odmicali od čisto financijskog benefita. Neki od tih benefita nisu ništa koštali, a neki jesu, ali vrijednost je značajno nadmašivala cijenu pojedinog benefita.

Počelo je od napitaka i voća u uredu, do fleksibilnog radnog vremena pa danas imate stotine različitih mogućnosti na tržištu. Pitanje je samo koji od benefita su nekome od zaposlenika vrjedniji.

U svakom slučaju, benefiti su postali neizostavni dio paketa za motivaciju i provlačenje novih zaposlenika. U kombinaciji s ugodnom radnom atmosferom i optimalnim primanjima, benefiti jako utječu na poželjnost poslodavca”, započeo je predsjednik HR Centra i poduzetnik Saša Jurković.

Kako dodaje Jurković, često poslodavci misle da je isti benefit dobar za sve zaposlenike i da će ih usrećiti i motivirati. Nažalost, tome nije tako pa pametne organizacije prilagođavaju benefite svojim zaposlenicima, odnosno u maksimalnoj mogućoj mjeri pokušavaju obuhvatiti želje svih zaposlenika. Što najbolje prolazi, ovisi o sociodemografskim karakteristikama organizacija.

Tvrtke s mlađim zaposlenicima će više nuditi benefite bazirane na edukacijama, sportu i rekreaciji, privatnom životu, dok će one sa starijim zaposlenicima staviti naglasak na zdravstvena osiguranja, mirovinske štednje i sl. Međutim, Jurković je primijetio da je prehrana onaj benefit koji odgovara svima.

MealPass je ideja koja u svijetu postoji već godinama i predstavlja standard u benefitima za zaposlenike, no u Hrvatskoj je potpuna novost.

Omogućavanje neoporezivih primitaka za prehranu, rad od kuće i sve veća potreba ljudi za socijalnim kontaktom i micanjem iz ureda, ali i iz kuće-bili su jedni od glavnih inputa s tržišta koji su doveli do razvoja ove ideje.

Nadalje, tu su navike sve većeg broja obitelji da vikendima ne kuhaju te potreba poslodavaca da osiguraju zaposlenicima benefit koji nikoga ne diskriminira i svi ga žele.

Raste interes

MealPass omogućuje korisnicima povoljniju prehranu u bilo kojem restoranu ili ugostiteljskom objektu u mreži MealPass uz 15 posto popusta. Pritom korisnik plaća konzumaciju pomoću MealPass aplikacije. Sredstva za potrošnju nadopunjuje na svoj MealPass račun pomoću kreditne ili debitne kartice ili net bankingom.

Za korištenje MealPass programa plaća se godišnja članarina od 150 kuna plus PDV. S obzirom na to da je taj iznos na godišnjoj razini, MealPass je prihvatljiv velikoj većini korisnika, a poslodavcima predstavlja iznimno povoljan benefit, ako će platiti članarinu za svoje zaposlenike.

“Sad zamislite da idete na obiteljski ručak. Ispod 400 kuna nećete proći u većini restorana. Uz MealPass Vaš ručak koštat će 340 kuna. Još bolje, zamislite proslavu rođendana. Tu nećete proći ispod tisuću kuna. Uz MealPass, plaćate 850 kuna. Uštede na mjesečnom i godišnjem nivou su ogromne”, istaknuo je Jurković.

Kako kaže, imaju i velike planove koje planiraju provesti u naredne tri godine. “MealPass ima velike planove i očekujemo više od 100.000 korisnika aplikacije u sljedećih tri godine. S obzirom na interes poslodavaca i njihovih zaposlenika, vjerujem da ćemo taj cilj dostići i puno ranije.

S obzirom na široku mrežu kontakata koje imamo, već smo započeli razgovore oko širenja u regiju”, zaključio je Saša Jurković iz MealPassa.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
ZLATNI PARTNER
PARTNER
PARTNER
partner
PARTNER
partner
partner

New Report

Close