Sa spektaklom proslave Stare i ulaska u Novu 2019. godinu, u Gradu Zadru i zadarskoj Turističkoj zajednici imali su najmanje trostruki razlog za slavlje. Prvo, Silvestrovo na Poluotoku postala je tradicija koju su Zadrani objeručke prihvatili, pa je proslava oproštaja od 2018. godine na ulice Kalelarge, drevni Forum, gradsku Varoš te adventski trg, odnosno svugdje gdje se slavilo, privukla više tisuća ljudi željnih dobre zabave i novogodišnjeg spektakla. No nisu samo domaći ljudi pohodili zadarsku staru jezgru i njezine novogodišnje, a u prethodnom periodu adventske punktove. U nikad većem broju u Zadar su došli inozemni turisti uljepšavši adventsko-novogodišnji blagdanski kolorit i šušur. Od 24. studenoga do posljednjeg dana 2018. godine u Zadru je ostvareno 27.520 noćenja uz 14.036 turističkih dolazaka, što je u slučaju dolazaka povećanje od čak 33 posto, a u slučaju noćenja povećanje od značajnih 24 posto. Oko 65 posto svih dolazaka i noćenja ostvarili su strani gosti, najviše Austrijanci, Slovenci, Korejanci, Japanci, Bosanci i Hercegovci te Talijani. Ovo poboljšanje rezultata u odnosu na prošlogodišnje turističke brojke iz listopada i prosinca, koji su također bili rekordni, ali ne u ovim brojkama, spomenuti je drugi razlog za zadovoljtsvo.
– U oba slučaja možemo govoriti o uspjehu, jer smo raskošnom adventskom manifestacijom Zadrane vratili na zadarske ulice i punktove, dok smo istovremeno privukli puno veći broj stranih gostiju. Bilo je zaista puno događaja, a proslava Nove godine, prvo za mališane kroz jutro, a potom i za odrasle u večernjim satima, bila je vrhunac tih pet tjedana – ističe zadovoljtsvo učinjenim direktor Turističke zajednice Grada Zadra Mario Paleka. Zadarska TZ bila je s Gradom Zadrom organizator i glavni sponzor svih adventskih i novogodišnjih događanja, a taj je trud pretočen i u poslovne rezultate svih turističkih subjekata. U analizi tih pokazatelja turističkog prometa, smještaj u hotelima čini 68 posto, smještaj u domaćinstvu 27 posto, boravak u vikend kućama 3 posto te hosteli 2 posto. Približno 57 posto turističkih dolazaka riješeno je individualnim transferima, dok je 43 posto tog turističkog kolača pripalo agencijskom poslovanju.