"The Brit Hostel" je još jedan od netom otvorenih hostela u Zagrebu. Potpuno nov, renoviran i opremljen, nalazi se u samom srcu Zagreba, 10 minuta šetnje glavnom ulicom (Ilicom), odnosno dvije tramvajske stanice od Trga bana Jelačića i samo minutu pješice od Britanskog trga, koji je vlasnike ujedno inspirirao da svoj hostel nazovu "The Brit".
Kako je sve počelo? Moravka Pokrovac 2005. godine je otvorila tvrtku Dino usluge smještaja i iznajmljivanje vlastitih nekretnina, s time da je prvotna djelatnost bila najam vlastitih poslovnih i stambenih prostora. Otvaranjem hostela The Brit Hostel proširena je djelatnost tvrtke na ugostiteljstvo i pružanje usluga smještaja. Moravka Pokrovac hostel je otvorila zajedno s kćeri Mateom Pokrovac. Voditelj hostela Dalibor Mačkić također je obiteljski kadar. Za Poslovni.hr zajedno s Mateom progovorio je o novom biznisu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.meni je članak super, sviđa mi se ideja…
ja sam jedna od onih koja voli naći lijepi privatni smještaj u Hrvatskoj[/url] i naravno odsjesti u njemu, ali ipak ne znam da li bi se usudila otvoriti svoj vlastiti.
“Naime, do otvaranja The Brit Hostela, prostor u Kačićevoj 3B, u kojem se hostel sad nalazi i koji je u našem vlasništvu, iznajmljivali smo kao poslovni prostor i kada nam je najmoprimac najavio da odlazi iz prostora, bilo je potrebno brzo reagirati i odlučiti hoćemo li pokretati nekakav posao ili ćemo pokušati iznajmiti poslovni prostor od cca 500m2”
Koji burek! Pa taj su prostor iznajmljivali Chillout hostelu. On im otkazao. Prešao u bolji prostor. U pješačku zonu. I sada je bila velika pamet i poduzetništvo nastaviti se baviti onim što je radio bivši najmoprimac. Stvarno su se ubili od osmišljavanja, i mora se priznati da su imali puno mašte.
Mogli su iskreno reći. Ovdje bio hostel. Odselio. I najlakše je bilo otvoriti vlastiti. Ulaganja minimalna. A dok je bivši najmoprimac radio, proučili smo njegove mane i prednosti. I eto nas tu.
lol, i ovo je članak za poslovne novine? ni riječi o poslovanju, popunjenosti, profitu, povratu na investiciju, oportunitetnim troškovima u odnosu na puki najam, nego samo trla-baba-lan.
od poslovnih podataka uspio sam samo dokučiti da hotel ima “sezonu”, što li je pa to? valjda radi samo za studentskih ferija?
zatim sam dokučio da je “fair” konkurencija ona s kojom se dogovaraju cijene. ??!
i da zaposleni moraju biti “radoholičari” ??! valjda da vole raditi, pa makar i badava.
ovaj članak bi više spadao u neki humoristički časopis.
imam snažan dojam da ljudi to iznajmljuju iz hobija, popunjenost i zarada je mala, ali, eto, imaju novce iz drugih izvora, a i ne moraju plaćati porez na nekretnine.
tipična priča jednog rentera betonjara na obali, očito isto važi i za centar zagreba.
članak je u biti idealan argument kako što prije treba uvesti porez na nekretnine: “gazde” u centru grada drže cijene visokim iako nitko ne unajmljuje i zato centri gradova izgledaju kao kulise horror filmova, zdrave konkurencije u takvoj situaciji niti nema, a one koji nešto pokrenu niti što tjera niti motivira da unaprjeđuju svoj biznis.
Uključite se u raspravu