Cannes svakog ožujka postaje domaćinom najvećeg i najprestižnijeg sajma nekretnina u Europi, MIPIM-a, s tim da profil gostiju i izlagača posljednjih nekoliko godina ukazuje da se zapravo može govoriti o prerastanju vlastitih europskih okvira i pozicioniranju sajma kao globalno relevantnog događaja.
Hrvatske agencije za nekretnine na ovom za multimilijunske investicijske ugovore presudnom mjestu već neko vrijeme plijene pažnju, ali još uvijek vlastite potencijale u tom smjeru ne iskorištavamo u potpunosti. Mišljenje je to Borislava Vujovića, dopredsjednika Udruženja poslovanja nekretninama pri HGK i vlasnika agencije Opereta nekretnine, koji je za Poslovni dnevnik opisao i iskustva prošlogodišnjeg sudjelovanja na MIPIM-u te ukazao na činjenicu da se u Cannesu, između ostalog, pruža prilika sklapanja poslova s nekoliko tisuća investitora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu