Prodan jedan od omiljenih zagrebačkih shopping centara

Autor: Promo , 11. kolovoz 2021. u 11:40
Foto: Promo

Ova transakcija je vrlo bitna za naše tržište nekretnina.

Investicijska tvrtka Bluehouse Capital, sa portfeljem od preko 50 komercijalnih nekretnina u zemljama Centralne i Jugoistočne Europe, prodala je jedan od omiljenih zagrebačkih shopping centara – Point Shopping Center, koji već osmu godinu uspješno posluje sa internacionalnim i hrvatskim brendovima kao dugoročnim  zakupnicima. Vodeća konzultantska kuća za nekretnine u regiji – CBS International, dio Cushman & Wakefield Grupe je angažirana za kompletan konzultantsko prodajni proces koji je pratio ovako značajnu akviziciju kao ekskluzivni zastupnik za prodaju.

Point Shopping Center se nalazi u jednom od najnaseljenijih stambenih kvartova u Zagrebu, sa mogućnošću dalje ekspanzije za dodatnih 4.000 kvadrata modernog maloprodajnog prostora kao izuzetnoj investicijskoj prednosti za novog vlasnika.

Predrag Tutić

“Ova transakcija je vrlo bitna za naše tržište nekretnina jer pokazuje da je Hrvatska i dalje interesantna za strane ulagače i tokom post-covid perioda. Također,  vrlo jasno pokazuje snagu i perspektivu retail sektora u ovom dijelu Europe gdje vidimo da kupci i dalje ostaju vjerni konceptu shopping centara unatoč rastu udjela online prodaje.

“Veliku prednost u ovako zahtjevnom prodajnom procesu imali smo kroz sinergiju naših timova unutar CBS International koji su lokalno prisutni i operativni na svim tržištima u regiji i bilo nam je zadovoljstvo sudjelovati u ovoj transakciji” prokomentirao je Predrag Tutić, direktor CBS International Hrvatska, dio Cushman & Wakefield Grupe.

Point Shopping Center trenutno raspolaže sa 13.514 kvadrata dugoročno iznajmljenog modernog maloprodajnog prostora, na ukupno 4 nivoa, kao i 2 nivoa podzemne garaže, ukupnog kapaciteta 440 mjesta, i otvorenim parking prostorom od 68 parking mjesta za posjetitelje centra. Odličan kapacitet parking prostora omogućava dodatno proširenje centra bez potrebe za daljom ekspanzijom podzemnih parking etaža.

Nalazi se na manje od 10 minuta vožnje za 120.000 korisnika, a pored vodećih zakupnika iz svijeta mode, kozmetičke njege, tehnike, dekora i uređenja kuće, do trgovina specijaliziranih za djecu, sport, usluge kao i ugostiteljstvo, centar raspolaže i modernom teretanom na prostoru od čak 800 kvadrata, bilježeći konstantan rast posjećenosti od svog otvaranja, kao i značajan rast u prihodima sve ove godine.

New Report

Close