Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Point shopping centar u Zagrebu otvara se krajem ljeta

Autor: Poslovni dnevnik
11. srpanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Investicija u naselju Vrbani vrijedna je 50 milijuna eura

Neki od ključnih brendova koji će se naći u centru su: Konzum, Benetton, Next i Lindex.

Izgradnja Point shopping centra bliži se kraju, a ova investicija od 50 milijuna eura u zagrebačkom naselju Vrbani otvorit će vrata kupcima krajem ljeta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na ukupnoj površini od oko 40.000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže s garažom, u centru će se nalaziti više od 50 trgovina s gotovo 13.000 četvornih metara bruto prodajne površine i 500 parkirnih mjesta. Neki od ključnih brendova koji će se naći u centru su: Konzum, Benetton, Next i Lindex.

Izgradnja Point shopping centra bliži se kraju, a ova investicija od 50 milijuna eura u zagrebačkom naselju Vrbani otvorit će vrata kupcima krajem ljeta.

Na ukupnoj površini od oko 40.000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže s garažom, u centru će se nalaziti više od 50 trgovina s gotovo 13.000 četvornih metara bruto prodajne površine i 500 parkirnih mjesta. Neki od ključnih brendova koji će se naći u centru su: Konzum, Benetton, Next i Lindex.

Sonae Sierra, tvrtka specijalizirana za trgovačke centre zaslužna za izgradnju projekta, a Bluehouse Capital, investitor projekta, zadovoljni su razvojem izgradnje. Uz velik broj trgovina odjećom i obućom te tehničkom opremom i namirnicama u prizemlju i na prvome katu, drugi će kat ponuditi sadržaje za odrasle i djecu. Ovaj trgovački centar bit će u skladu s najnovijim standardima održivosti. 

Autor: Poslovni dnevnik
11. srpanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close