Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FOTO: Pogledajte kako izgleda najveći shopping centar u Dalmaciji

Autor: Poslovni.hr
03. ožujak 2016. u 09:01
Podijeli članak —
Foto: Miranda Cikotić / Pixsell

Trgovački centar Mall of Split čiji je investitor tvrtka Mejaši prvi, smješten je na šest etaža i ima koncept Dioklecijanove palače.

Nakon što je jučer navečer  svečano otvoren za VIP uzvanike, drugi po veličini trgovački centar u Hrvatskoj vrijedan 1,4 milijarde kuna 'Mall of Split', danas u 11 sati otvara vrata građanima koje sve do nedjelje osim kupovine i razgledavanja očekuju bogat program, nagradne igre i koncerti te besplatni gradski autobusni prijevoz.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Trgovački centar Mall of Split čiji je investitor tvrtka Mejaši prvi, smješten je na šest etaža i ima koncept Dioklecijanove palače tako da je podijeljen na četiri cjeline i svaka je označena svojom bojom. Plava zona simbolizira Jadran, zelena Marjan, narančasta Pjacu, a ljubičasta Vestibul.  Nalazi se na križanju ulica Domovinskog rata i Zbora narodne garde, u predjelu Mejaši.

Nakon što je jučer navečer  svečano otvoren za VIP uzvanike, drugi po veličini trgovački centar u Hrvatskoj vrijedan 1,4 milijarde kuna 'Mall of Split', danas u 11 sati otvara vrata građanima koje sve do nedjelje osim kupovine i razgledavanja očekuju bogat program, nagradne igre i koncerti te besplatni gradski autobusni prijevoz.

Trgovački centar Mall of Split čiji je investitor tvrtka Mejaši prvi, smješten je na šest etaža i ima koncept Dioklecijanove palače tako da je podijeljen na četiri cjeline i svaka je označena svojom bojom. Plava zona simbolizira Jadran, zelena Marjan, narančasta Pjacu, a ljubičasta Vestibul.  Nalazi se na križanju ulica Domovinskog rata i Zbora narodne garde, u predjelu Mejaši.

Split i Dalmacija glavne se vodilje centra koji zahvaljujući staklarnicima obiluje prirodnim svjetlom. Osim grandioznog prostora tu je i 3.000 četvornih metara terasa. U ukupno 200 prodajnih prostora smjestile su se samoposluge, mnoštvo dućana sportske, dječje, ženske i muške odjeće i obuće, brojni kafići, slastičarnice, restorani, kina, kockarnice, igraonice. Bit će otvoren svaki dan od 9 do 22 sata. 

Autor: Poslovni.hr
03. ožujak 2016. u 09:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close