Čak se više od 300 projekata, nikad više, prijavilo za ovogodišnja strukovna natjecanja hrvatske komunikacijske i marketinške industrije – Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, u organizaciji Hure, krovne udruge domaćeg sektora tržišnih komunikacija. Na nedavnom posebnom događaju rovinjskog festivala Dani komunikacija DK Home u Zagrebu, proglašeni su dobitnici nagrada po kategorijama. Svo je ‘vrhnje’ u sva tri natjecanja pobrao projekt 100% Covid Free putovanje, Gradske knjižnice Poreč, kojem je autor Studio Sonda iz istarske Vižinade. Knjižnica je njime građanima nudila alternativu putovanja u doba lanjskoga lockdowna, a zavrijedio je Grand Prix IdejeX, te Grand Prix Effie i MIXX-ov Best in Show, ali i dva zlata – u Covid kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme IdejaX-a i Effieovoj kategoriji Niskobudžetne kampanje.
“Ove godine svi su se složili oko tog projekta koji su sva tri žirija odabrala za najboljeg među najboljima, što je bila apsolutna pobjeda”, ocjenjuje Dunja Ivana Ballon, direktorica Hure, osvrćući se na finale natjecanja. Komentirala je za Poslovni dnevnik i ponudu projekata i aktualnosti sektora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu