Šetajući zagrebačkim ulicama, malo kome za oko nije zapao reklamni plakat žene golih grudi. I baš nakon što su mnogi pomislili da je riječ o još jednoj provokativnoj kampanji kojoj su gole grudi tek mamac, drugi pogled otkrio je da se radi o kampanji u kojoj provokacija ima svrhu.
Riječ je o kampanji udruge "Sve za nju" koja okuplja žene oboljele i liječene od raka dojke, a njom se žene potiče na mamografski pregled. Citylight plakati danju provociraju fotografijom nagog ženskog tijela, dok se noću, paljenjem citylight rasvjete, na plakatu vidi mamografski detaljan prikaz dojki. Tim se jednostavnim, a vizualno upečatljivim postupkom nastoji skrenuti pažnja ženama na činjenicu da je mamografija najpreciznija metoda pravovremenog liječenja raka dojke te ih potaknuti na obavljanje pregleda. Kampanju "Mamograf vidi više nego oko" osmislila je reklamna agencija Bruketa&Žinić OM, a lansirana je povodom Dana narcisa – humanitarne akcije kojom se svake godine od prodaje narcisa prikupljaju sredstva za prevenciju i rano otkrivanje raka dojke. Agencijski tim koji je radio kampanju čine kreativni direktori Ivan Čadež, copywriter Drago Mlakar, art direktorica Ana Belić te voditeljice projekta Ivanka Mabić i Ivana Drvar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu