Žene osjete što je topla preporuka, a što samo reklama

Autor: Danica Gršković , 29. ožujak 2024. u 13:50
Zoe Nutrition linija znamenita je i po suradnji s fitness trenericom i influencericom Martinom Boss/I. Čagalj/PIXSELL

Linija za ostvarivanje rezultata na sigurniji način testirana u Irskoj i na ‘Štamparu’.

Nova linija zoe Nutrition namijenjen je svakoj aktivnoj ženi koja želi oplemeniti svoju dnevnu rutinu ili doći do rezultata na brži, ali sigurniji način. Ženski pogled na suplementaciju često je bio negativan, kao da konzumacija suplemenata dovodi ka stvaranju muških obilježja (dlakavost, previše mišića…). S vremenom se taj pogled mijenja i danas žene rado u svoju prehranu dodaju razne suplemente koji doprinose njihovu zdravlju i izgledu.

“Danas su žene svjesnije kako uzimanjem suplemenata jačaju ljepotu iznutra. Upravo zato, zoe Nutrition linija je prva fitness&beauty linija suplemenata jer formule koje smo razvili spajaju funkcionalnost prilikom trening i onu na unutarnju ljepotu koja se automatski reflektira na vanjsku”, pojasnili su iz Pollea.

Prednosti nove linije
Zoe Nutrition donosi nekoliko inovacija: jedinstvene formule koje po prvi puta stupaju na tržište, unikatnu paletu “Zoelicious™” okusa, prirodne arome, proizvedena je u Europskoj uniji te orijentirana na očuvanje okoliša. Okusi su toliko posebni i puni da su zaštićeni nazivom “Zoelicious™” koji označava da proizvodi nove linije dolaze u poznatim gastronomskim okusima poput Mozart kugli, Sacher torte ili Vanilla Macarona, te onima poznatih koktela poput Pina Colade, Strawberry Daiquiri, Sex on the Beach.

“Kad govorimo o inovativnim formulama, istaknula bih perjanicu linije – zoe Whey protein, prvi je whey protein obogaćen ribljim kolagenom u svijetu. Na tržištu su sveprisutni whey proteini s goveđim kolagenom, dok riblji kolagen sadrži više koncentriranog kolagena.

Uz njega tu je zoe Clear Hydrowhey Isolate, radi se o whey proteinu u teksturi soka, također obogaćen ribljim kolagenom. Dosad smo najviše navikli na proteinske shake-ove mliječne teksture, a Clear Whey sada donosi i varijantu osvježavajućeg soka te će ga sigurno zavoljeti žene koje manje preferiraju mliječne okuse”, ističe voditeljica marketinga Pollea, Virna Pukšec.

Zoe Nutrition linija posebna je i po suradnji s regionalno najpoznatijom fitness trenericom i influencericom Martinom Boss koja je zajedno s Polleom razvila i četiri svoja jedinstvena proizvoda. Među njima su greensi, izrazito popularan suplement kod žena te snažan antioksidans. Boss greensi jedinstveni su jer osim funkcionalnosti imaju i odličan, osvježavajući okus što inače nije specifično za ovu vrstu proizvoda.

12

istaknutih sastojaka koji pomažu zdravijoj prehrani ugrađeno je u zoe Nutrition

Provjerena sigurnost proizvoda
Cijela zoe Nutrition linija osmišljena je i proizvedena u Europskoj uniji te stoga testirana prema najrigoroznijim standardima. Voditeljica marketinga Pukšec pojašnjava da se radi o dva tipa testiranja. Prvi je onaj u nezavisnom laboratoriju u Republici Irskoj, a zatim u suradnji s Nastavnim zavodom za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar te drugim akreditiranim laboratorijima prolazi njihova testiranja.

Što se tiče učinkovitosti na ženski organizam, ista je utemeljena na brojnim znanstvenim istraživanjima gdje je PubMed korišten kao jedna od referenci te testiranjem na manjem uzorku žena.

Zoe Nutrition linija sadrži sastojke iza kojih stoje brojna znanstvena istraživanja. Svaki sastojak u zoe Nutrition proizvodima pomno je biran na temelju dostupnih istraživanja i potreba tržišta. U zoe Nutrition liniji nalaze se sastojci sa znanstveno dokazanim djelovanjem u segmentima za koje su, detaljnim istraživanjem tržišta, primijetili da su ženama najvažniji.

Neki od istaknutih sastojaka su: whey, riblji kolagen i kazein kao visokokvalitetni izvori bjelančevina, kreatin koji povećava tjelesne mogućnosti u uzastopnim kratkotrajnim vježbama visokog intenziteta, Omega-3 masne kiseline (EPA i DHA) koje podržavaju rad srca, esencijalni vitamini poput vitamina C, vitamini B kompleksa poput tiamina, riboflavina i niacina, vitamin D te cink i magnezij koji doprinosi normalnoj funkciji mišića te smanjenju umora i iscrpljenosti.

“U svojim proizvodima objedinjujemo kombinaciju moćnih biljaka ashwagandhe, kurkume i đumbira ili potentnu kombinaciju ekstrakta ashwagandhe, kamilice i gljive reishi, aminokiselina glicin, GABA i triptofan te esencijalnih vitamina i minerala.

Osim što su pomno birane, kombinacije su inovativne, jedinstvene i bazirane na kombinaciji funkcionalnosti i užitka konzumacije”, ističe voditeljica marketinga Pukšec.

Istraživanjima do rezultata
Kada su kretali u razvoj linije, napravili su veliko istraživanje tržišta te proučavali ostala, već provedena istraživanja poput prikaza pregleda kliničkih studija o terapeutskim implikacija nekih prirodnih proizvoda za neuroimune bolesti te istraživanja o morskom kolagenu: biomaterijalu s obećavajućim potencijalom zacjeljivanja rana, anti-aging kože i regeneraciju kostiju.

“Pravila, smjernice i tvrdnje Europske komisije te regulative brojnih tržišta na kojima smo prisutni su nam također jako bitni u kreiranju proizvoda te smo se i u ovoj liniji vodili korištenjem odobrenih sastojaka s dokazanim djelovanjem i odobrenim tvrdnjama, kako bi pružili maksimalnu sigurnost u kvalitetu onog što nudimo”, poručuju iz Pollea.

Kroz godine rada i iskustva, ostvarili su suradnju s mrežom nutricionista, trenera, sportaša i opinion makera. zoe Nutrition linija prodavat će se u poslovnicama Polleo Sporta gdje su svi upoznati sa stručnošću ljudi koji tamo rade.

Pogled u budućnost
Strategije s kojima se kretalo tiču se spoja digitalnog te OOH marketinga. Cilj je educirati žene koje su opinion makeri i leaderice u svom području kao i relevantne medije, te ih potaknuti na isprobavanje proizvoda.

“Žene nekako uvijek osjete kada netko preporučuje proizvod koji stvarno voli, a kada je riječ o reklami. Najbolji marketing odvija se ponekad izvan oka javnosti, kada dobijemo povratne informacije o tome koliko žene vole neki proizvod te koliko im je pomogao da dođu do svog cilja”, poručuje voditeljica marketinga Pukšec.

Postavljanjem zoe Nutritiona na tržište sada u travnju, streme postati broj jedan fitness&beauty brand za žene te svakako planiraju budući razvoj, kako u smjeru sportskih dodataka tako i onih namijenjenih ženskom zdravlju, najviše u vidu proširenja proizvoda za regulaciju hormona te suplemenata za trudnoću. Poseban rast kategorije planiraju u segmentu zdravih snackova.

“Razvoj nije samo u planu, već u procesu, ali za početak se veselimo uspjehu zoe Nutritiona i prve linije proizvoda, a zatim nastavku oduševljavanja žena s novim proizvodima koji su inspirirani nama te napravljeni upravo za nas”, zaključuje voditeljica marketinga Pukšec.

Komentirajte prvi

New Report

Close