Zaigranost bojama pretačemo u brend, ona je jezik izražavanja

Autor: Marta Duić , 20. veljača 2020. u 22:00
Spot se snimao u Hrvatskoj, u produkciju je uključeno 20-ak ljudi

Hrvatska tvrtka Noelle lansirala novu reklamnu kampanju svojih beauty kistova.

“We love you to be yourself” slogan je nove kampanje brenda beauty kistova Noelle.

Osluškujući potrebe ljudi današnjice Noelle je lansirao kampanju sa snažnom porukom i još snažnijim nosećim licima. Spot kampanje snimao se u Hrvatskoj i premda je samo snimanje odrađeno u jednom danu put od ideje do realizacije trajao je tri mjeseca. Više od 20 ljudi je sudjelovalo u produkciji kampanje, iz različitih krajeva Hrvatske, zatim iz BiH, Srbije, Tajlanda te Sudana.

Rezultat je spot s pet osoba koje su puno više od lijepog lica i koji poručuju što znači biti svoj kroz dvije faze – mirniju i jednu posve neočekivano kreativnu. Kako nam objašnjavaju iz Noellea, razlog zbog kojeg je baš ovih petero odabrano kao noseća lica nove kampanje leži u tome što su posebni u svojoj različitosti i uspješno se odupiru društvenim kalupima.

‘Volimo da budete što jeste’
Nabi Tang iz Bangkoka je model, glumica i fotografkinja koja slobodno vrijeme provodi u čitanju manga stripova, pripravljanju vegetarijanske hrane i stvaranju umjetnosti. Dok je Nabi Tang zaljubljena u fotografiju, atraktivna YouTuberica Huda ističe vrijednost video formata kao sjajnog oblika kreativnog izražavanja. Vlasnica je YT kanala TheMissHuda i Huda Studija u kojem šminka žene te im oslikava ruke tehnikom henne.

Uz njih, ambasadorica nove Noelleove kampanje je i Ingrid, studentica predškolskog odgoja koja smatra da od najranije dobi djeca trebaju prepoznati što znači istinska ljepota, a ona se očituje u lijepom ponašanju i građenju društvenih odnosa. Najmlađa zvijezda kampanje je Veronika ili kako joj je draže, Nika. Svojim beauty transformacijama ova tinejdžerica pokazuje koliko se talenta može kriti u vrlo mladoj osobi koja se ne libi pokazati svoj talent.

Poput Nike, ljubav prema scenskoj šminki ne skriva niti jedini muškarac u kampanji Silvio, modni dizajner i zaljubljenik u dramatične make up transformacije kojeg su pratitelji društvenih kanala brenda Noelle već mogli upoznati preko video vodiča za šminkanje. “S obzirom na to da je Noelle startup, bilo nam je vrlo bitno dobro odrediti komunikacijski smjer, nešto što je srce samog brenda i pretočiti to u kampanju.

Casting je bio vrlo zanimljiv. S obzirom na to da smo htjeli u potpunosti nova lica, drugačija estetskim izričajem, rasom, spolnom orijentacijom ili osobnošću, trebalo nam je dosta vremena, ali smo sretni što su baš Silvio, Huda, Veronika, Nabi i Ingrid dio Noelle ‘We love you to be yourself’ priče. Svi oni su iznimno talentirani, od modnog dizajna, umjetnosti, stvaranja posebnog make up izričaja. Birali smo osobe koje po određenim karakteristikama ne spadaju u opće prihvaćene. Društvo je danas vrlo brzo spremno osuditi sve što je drugačije, a mi želimo pričati o tome da je biti svoj upravo ono što je najbolje za društvo, da je drugačije zapravo poželjno, daje ljepotu i raznolikost”, objasnila je ideju Marijeta Duvnjak iz Noellea.

Noelle trenutačno izvozi u Sloveniju, Srbiju, Austriju i Njemačku, a kroz online shop dostavljaju u sve zemlje članice EU. Iako je brend na tržištu nešto malo duže od godinu i pol dana, prema podacima koje dobivaju od kupaca znaju da su napravili odličan rezultat na hrvatskom tržištu.

Za make up je zaslužna Dajana Pajkić dok je osnovna ideja cjelokupnog stajlinga, od kose za koju je zaslužan Mijo Majhen te outfita za koje je zaslužna Ana Nikačević, temeljena na izražavanju osobnosti svakog modela kampanje. Kako kaže Duvnjak, Noelle je kolorističan brend, zaigranost bojama su pretočili u brend i koriste je u komunikaciji.

Pozornica za iskaz talenata
“Kao kreativni pokretači Noelle brenda, Vinko Filipić i ja smo dugo razgovarali o nama bitnim vrijednostima koje želimo pretočiti u brend. Uz pomoć Mirne Ptiček i Jelene Babić, kreativnih umova iza dizajnersko-strateške platforme Bad Drummer smo naše osobne vrijednosti pretočili u ‘We love you to be yourself’.

Oboje dolazimo iz svijeta dizajna, komunikacije i mode, cijeli brend je osnovan tako što smo htjeli biti drugačiji u već postojećoj kategoriji. Volimo kreativnost na različitim područjima, želimo je poticati i biti kist u rukama između osobe i njenog umjetničkog djela˝, ističe Duvnjak. Za razliku od većine brendova koji imaju ambasadore, Noelle je, kaže Duvnjak, odabrao drugačiji put.

“U ovoj situaciji su uloge malo obrnute, Noelle je njihov ambasador. Mi kao brend želimo dati njima platformu ili možda bolje rečeno pozornicu na kojoj mogu pokazati sve svoje talente i ono što ih čini upravo onakvima kakvi jesu. Reakcije su daleko snažnije u odnosu na bilo koju kampanju koju smo u svojim karijerama izbacili. Vjerujem da je tako upravo zbog poruke brenda te vjerujem da ljudi mogu prepoznati kada poruka dolazi isključivo iz marketinških ciljeva, a kada zbog stvarnih uvjerenja koje stoje iza brenda”, poručuje Marijeta Duvnjak.

Komentirajte prvi

New Report

Close